از استاندار محترم و مسئولین محترم استان و از مدیر کل محبوب و اخلاق مدار استان و از رسانه ها انتظار داریم مشکلات فرهنگیان را پیگیری نمایید و نگذارید به فرهنگیان منطقه توهین گردد.
کد خبر: ۶۴۶۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳ 23 August 2018
مطلبی که در ادامه آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان(جمعی از فرهنگیان بخش دیشموک) تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. ضمن اینکه حق پاسخگویی برای درج در تابناک کهگیلویه و بویراحمد برای فرد یا افراد مورد مخاطب این مطلب محفوظ است. 
نگذارید به فرهنگیان توهین شود!
بنام خدا
تسویه حساب مدیر آموزش وپرورش  با اصلاح طلبان وحامیان دولت تدبیر وامید در منطقه دیشموک!
برخورد نوروزی نیا مدیر آموزش و پرورش با تعداد زیادی از کارشناسان آموزش و پرورش و مدیران و معاونین و حتی دبیران و آموزگاران حامی دولت تدبیر و امید از نکات جالب توجه سازماندهی امسال در دیشموک بود.
این رفتار نوروزی نیا و عدم تعامل، برخورد نامناسب، خود رایی، اجتماعی و مردمی نبودن، عدم توانایی در مدیریت، عدم مشورت با نیروهای ستادی در آموزش و پرورش ، مشورت گرفتن از کسانی که تجربه ای در آموزش و پرورش ندارند ، عقده ای عمل کردن، توجه و معرفی نیروهای فامیلی و قومی و قبیله ای و.......باعث نارضایتی بیش از هفتاد درصد فرهنگیان منطقه از همه طیف های مختلف گردیده است. 
برخورد و صحبت های نامناسب در جلسات عمومی و جلسات شورای اداری بخش از عوامل دیگر نارضایتی از مدیر آموزش و پرورش می باشد.ناامیدی و نگرانی در فرهنگیان منطقه از زمان ورود ایشان کاملا نمایان می باشد.
نوروزی نیا که از آبانماه ۹۶ بعنوان سرپرست آموزش و پرورش انتخاب گردید و بالاخره بعد از چند ماه بعنوان ریئس آموزش و پرورش انتخاب شد و باتوجه به ویژگیهای منحصر به فرد ایشان و خصوصیاتی که از ایشان در بالا ذکر گردید همین پیش بینی ها وجود داشت که موج نارضایتی فرهنگیان و حتی بازاریان و اقشار مختلف جامعه نسبت به ایشان روز به روز بیشتر و بیشتر گردد.  لذا ما جمع زیادی از فرهنگیان منطقه دیشموک از استاندار محترم و مسئولین محترم استان و از مدیر کل محبوب و اخلاق مدار استان و از رسانه ها انتظار داریم که به خواسته فرهنگیان توجه خاصی نمایید و مشکلات فرهنگیان را پیگیری نمایید و نگذارید به فرهنگیان منطقه توهین گردد.
 انتظار فرهنگیان منطقه این است که کسی سکان اداره فرهنگ منطقه را به عهده بگیرد که خود فرهنگی واقعی باشد و بتواند به پیشرفت منطقه محروم دیشموک کمک نماید.
قابل توجه مدیر کل محترم! از زمانی که نوروزی نیا بعنوان معاون آموزشی انتخاب گردید آموزش ما دچار بحران گردید .انگیزه و رغبت فرهنگیان و دانش آموزان از بین رفت. هم اکنون ما فرهنگیان دیشموک انتظار داریم که مسواین محترم فکری بحال منطقه دیشموک نمایند .
باتشکر جمعی از فرهنگیان منطقه دیشموک
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
آقای مدیر کل لطف کنید کمک کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
مدیرکل خواب است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
مدیر کل فکر نی کند دیشموک فقط علیرضا نوروزی است چون چاپلوسی را خوب بلد است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
آقای مدیر کل رابطه های اخترشناس علیرضا نوروزی ومحمد نوروزی نیا وفرامرز مهربانی پور را بررسی کنید وصحت صحبتهای فرهنگیان پی ببرید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
به نظر من چون آقای نوروزی کارغیر قانونی نمیکنه و به فکر منطقه هست برخی از افراد بی باج میخوان و ایشان باج نمیدهد من به عنوان یه شهروند ایشان را قبول دارم
شهروند 2
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
بابا بس کنیدتورا خدا . هر سال یه ریئس میارید و بتز هم منتقد هستید . امام زمان هم بیاد باز هم ناراضی هستید . همی خبر نشان میدهد که شما ادم های پست طلب و ریاست طلبی هستید که فقط بفکر منافع خود هستید و به فکر دانش آموزان نیستید . تا کی باید دیشموک هر ستل یه ریئس عوض کنه . والله شما خیانت به دانش آموزان می کنید . بس کنید .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
اقای نوروزی یک کار مثبت هم که انجام داده باشه اینه که به پست طلبان انحصاری و مورثی پایان داد . مگه هر پستی که میگیرند ارث پدرشان است که سالها اون پست رو اشغال کنند کار خوبی کرد. پست ها باید مدام عوض شوند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
مدیر خوب وکار بلد دیشموک عالی هستن .عده ای قلیل و پست طلب وانحصار طلبی که این نامه رو نوشتن همین این ها هستن که جلو ی پیشرفت و ترقی منطقه رو میگیرن .در ضمن اقای نوروزی اهل تعامل با همه گروه های باسواد هستن چه اصول گرا چه اصلاح طلب ملاک ایشون شایسه سالاری هست .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
سلام برمدیر قانون مند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
قانونی شدن وقانون اجرا کردن برای کسانی که نهضتی رانتی وسفارشی چندین ساله با بیسوادیشون باعث شدن منطقه دیشموک چهارتا پزشک نداشته باشه تغییرات اساسی میخواد که اینا را باید یه مدیر آگاه قدرتمند وباسواد ومسلط از ریشه حل کنه .قانون تو دیشموک چندین ساله به گاف رفته همش میگن تعامل وتعامل شما ضعف قانونی دارید بلوا میکنید یه مدت دندون رو جگر بزارید همه چیز میاد سر جای اولش نه بیسوادها بشن همه کاره ونخبه ها بشن حاشیه .پس صبور باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
کار بلدی یعنی تغییر وتغیرات یه مدیر توانمند که تعارف نداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
به نظر من منتقد باید حرفشو بزنه وبه نظر من کسانی که بزرگ هستن ومیخواهند بزرگوار بمانند در این چهار دیواری دیشموک پست قبول نکنند واگر هم قبول کردند باید آستانه تحملشون بالا بره.علت عقب ماندگی ما هم صف کشیدنمون علیه هم هستش وفرقی نمیکنه فرهنگی باشیم یا بازاری.....!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
من علیرضا نوروزی هستم . امروز از طریق یکی از دوستان از کامنت های گذاشته شده مطلع شده ام و البته هیچگاه هم دوست ندارم ، مخالف با بیان دیدگاه دیگران باشم ؛ هرچند توهین و افترا و بکاربردن الفاظ زشت را نمی پسندم .
اما الاایحال در مورد مرقومه سایت تابناک بیان میکنم :
اینجانب 16 سال در خدمت کلاس و مدارس و درس در دیشموک بوده ام و اکنون هم بیشترین دغدغه ام چگونگی حضور دانش اموزان دعوت شده به مصاحبه پردیس فرهنگیان هست و مبحث استخدام که چند روز پیش به اتمام رسید و چگونگی موفقیت فرزندان شهر و بخش دیشوک و بوم کهگیلویه .
اما در خصوص نوشته فوق هیچ نظری ندارم ( در خصوص مبحث مطرح شده در نامه فرهنگیان )
چون مبحث ذهنی و دغدغه دیروز و امروز و فردای من ابتدا رشد فرهنگ و ایجاد گفتمان فرهنگی فی مابین مسئولین و مردم شهر و بخش دیشموک هست .
مطالبه ذهنی من و البته تمام مراجعاتم به ادارات و استانداری مبحث اب دیشموک هست مبحث نبود فضای سبز در شهر هست . مبحث چگونگی ایجاد سهیمه در دانشگاه فرهنگیان برای منطقه محروم دیشموک هست . بعضی دوستان از کلمه زشت چاپلوسی برای اینجانب استفاده کرده اند ولی اینجانب با رعایت شان معلمی هیچ گاه و هیچوقت از روابطم به نفع شخص یا اشخاصی استفاده نکرده و نخواهم کرد چرا که هیچ نعمتی را بالاتر از صداقت و عزت نفس نمی دانم .
اما در رابطه با ساختار مدیریت در دیشموک و الخصوص مدیریت اموزش و پرورش؛ باید بگویم که انصافا کاریست بس سخت و طاقت فرسا و شاهد این مدعا حضور سه مدیر در راس اداره اموزش و پرورش دیشموک در مدت حدود 4 سال می باشد که خود در مقایسه با منطقه کنار دستی دیشموک نشان دهنده سختی و نوسان و محرومیت و چشم هم چشمی بیشتر در دیشموک و البته حسادت و زیر سئوال بردن توانایی فرزندان منطقه توسط افراد قلیلی از خود منطقه را بارزتر و نمایان تر میکند .
اما در موضوع مدیران اداره دیشموک اینجانب کارشناس اموزش دیشموک در زمان مدیریت اقای عارف نژاد بوده ام و خود ایشان هم می داند که فقط و فقط به پیشرفت اموزش فکر می کردم و لا غیر . در زمان مدیریت اقای صالح زاده هم همیشه سعی کردم دوست و همراه ایشان باشم و تا به امروز هم مدیریت ایشان را یکی از بهترین نوع مدیریت دوستانه و ارامش بخش سطح دیشموک می دانم که بعلت ندانم کاری رسانه ای بعضی از دوستان که انصافا نیتشان خیر بود ، ولی بعلت عدم توجه به رعایت بازتاب های این امر مجبور به کنار رفتن شده اند که خدا می داند تا این لحظه که این مطلب را دارم می نویسم حتی ذره ای از ارادتم به امثال صالحزاده و عارف نژاد و نورالدینی و علمی و طهماسبی و اژدر کم نشده است. چرا که می دانم برای روشن بودن یک بخاری در کلاس درسی در روستایی در زمستان دیشموک چه زجرها و زحمت ها که باید کشیده شود و البته اکنون نوبت اقای محمد نوروزی نیا هست و باید سختی این کار را به جان بخرد .
اما در خصوص من و محمد نوروزی نیا اینجاست که صراحتا بیان میکنم از لحاظ نگاه مدیریتی می توانم بگویم در خیلی از موارد با هم متفاوتیم ولی این گفته دلیلی نیست که توانایی محمد نوروزی نیا را در امر مدیریت و کاربلدی فناوری اطلاعات انکار کنم . اتفاقا نگاه من از لحاظ برخورد دوستانه با معلمین به صالحزاده نزدیکتر هست تا محمد نوروزی نیا هرچند قانون گرایی محمد نوروزی نیا قابل ستایش هست . در خصوص نسبت فامیلی من و محمد نوروزی نیا همه می دادنند که ما هردو از طایفه نوروزی ها دیشموک هستیم ایشان از تیره شیخ حسن و داوود هستند بنده از تیره ملک و نظرعلی . با همین تناسب هیچ وقت و هیچگاه اینجانب از لحاظ کارکرد و همکاری دست رد بر سینه هیچ معلم -همکار فرهنگی یا رییس اداره دیشموک نزده و نخواهم زد چرا که غایت ارزوی اینجانب پیشرفت فرهنگ و رشد جامعه معلمی و دانش اموزی در دیشموک هست و خواهد بود با این تفاسیر پس هیچگاه اینجانب از همکاری معلمان دیشموک حتی نویسندگان نامه بالا کوتاهی نخواهم کرد .
اما نوشتن این نامه را از منظر دیگر که نگاه می کنم نوعی خودخواهی و خود زنی نیروهای سطح منطقه دیشموک را در ان به نظاره می نشینم در این نوشته و کامنت های ان از فرزاد اخترشناس نام برده شده که خدا را گواه میگیرم ایشان هیچگاه برای منافع شخصی یا گروهی و جریانی به هیچ مسئولی چه مدیرکل چه بالاتر یا پایین تر از ان مطالبه شخی نداشته و بنظرم نخواهد داشت و این افتی که برای ابقاء در یک پست مثلا کارشناسی در اداره دیشموک تیشه ای برداریم و بر ریشه تمام افراد اموزش و پرورش اداری خود بکوهیم ، ایا کاریست پسندیده ؟
این مبحثی هست که دل من را بدرد اورد
که دوستانی که توانایی نگارش چنین نامه هایی را دارند و البته دیدار با فرماندارو استاندار واقعا بیاید در کنار هم برای مباحث مهم تر گام برداریم و با مطرح کردن نام هایی که همین نگارش ها را دارند در سطح شهرستان و استان به دنبال پست کارشناسی باشند و اینجوری دنبال زدن و خورد کردن توانای امثال عارف نژادها و صالح زاده ها و نوروزی نیا ها نباشیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
حیف و صد حیف ک ب بعضیا میگن فرهنگی. شماها ذره ای بویی از فرهنگ نبردین. اخه تا کی تخریب همدیگر و دروغ گفتن و تومار نوشتن و زیراب زدن....

همینو در سایت تابناک کامنت بزار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
حیف و صد حیف ک ب بعضیا میگن فرهنگی. شماها ذره ای بویی از فرهنگ نبردین. اخه تا کی تخریب همدیگر و دروغ گفتن و تومار نوشتن و زیراب زدن....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
اقایان شماها باید چن سال دیگه معاون باشید تا دیگه راجب هیچ کسی خبر کذب ندین؟ اصن معاون رىيس اموزش پرورش استان راضیت میکنه یا معاون استاندار؟ ولی من مطمعنم شما ب معاونت ریاست جمهوری هم قانع نمیش و باز کار خودت ک تخریب و زیراب زدن هست ادامه میدین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
ازیک تحصیل کرده ژاپنی پرسیدند علت پیشرفت ژاپن بعد از جنگ جهانی دوم چیست گفت اول وجدان کاری دوم توجه ویژه به نخبگان واینکه درژاپن اگر مدیر بخواهد به رشد وبالندگی برسد ازراه تخریب دیگران دنبال جایگاه بالاتر نیست بلکه زیردستان همکاری می کنند تا بالا دست بالاتر رود وخود جای اون را بگیرند پس این است تفاوت جوامع توسعه یافته وما.
نویسنده علی داد حافظی از شوارهای شهر دیشموک منبع گروه واتس اپی همه برای دیشموک
سجاد ارم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
موقع بنده درس میخوندم اقای نوروزی رییس دبیرستان بنده بود .که تدریس هم میکرد ایشون یکی از مستعدترین وانگیزشی ترین معلمان بنده در طول تحصیلم بوده و البته قانونمند بودن ایشان درزمانی که رئیس دبیرستان بوده در برخورد با معلمین کم سواد وکم کار که باعث افت تحصیلی بچه ها میشد باعث کدورت انها میشد وحتی گاها تهدید به برخورد فیزیکی هم میشد ولی ایشون با خونسردی قضیه را به سود دانش اموزان فیصله میداد
bad teacher
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
چندین سال پشت سر هم یه بخشنامه میومد که کسانی که کمتر از لیسانس هستن نمیتونن پست های مدیریت و معاونت و معاون و آموزگاری را بردارن. ولی هیچ مدیری این بخشنامه را اجرا نمیکرد. همین امسال آقای نوروزی قانون را ملاک و معیار همه کارها قرار دادند. و اجراش کردند.
و خیلی ها که طبق قانون پستشون عوض شد این نامه ها را نوشتن.
مطمئن باشید کسانی که این نامه را نوشتن را همه میشناسنشون..... خود من میتونم حداقل بیست نفرش را نام ببرم....
و این کارها از اونا بعید نیست چون هر مدیری اومد و رفت همین آش و بود و همین کاسه.....
انصاف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
متاسفانه فقر فرهنگی و دو به همزنی و چشم هم چشمی و ریاست طلبی در این منطقه بیداد میکند عده ای به هیچ عنوان حاضر نیستند از پستشان کنار بروند و همه چیز را موروثی میخواهند و تا زمانی که کسی علیه آنها نباشد و منافعشان تامین باشد به فکر فرهنگیان نیستند و اگر موقعیت خودشان به خطر افتاد همه چیز را زیر سوال می برند و تومار مینویسند و جلسه میگذارند اگه منافع اون یک نفر که در اداره هست تامین میشد هیچ خبری از این چیزا نبود ضمنا علیرضا نوروزی فردی ملی و اصلاحگر و در خدمت پیشرفت منطقه هست توهین به ایشان بی انصافیست وهمیشه در جهت پیشرفت منطقه قدم برداشته.........خدا عاقبت همه را به خیر کنه......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
محمد نوروزی نیا رجائی آموزش پرورش دیشموک خواهد شد با این تفاوت که مدیر کل آموزش پرورش انشالله نیات خبیثان بد را شناسایی واز تُرر ایشان نه تنها جلوگیری بلکه مثل امام راهنما وحامی ایشان برای رسیدن به اصلاح آموزش وپرورش در دیشموک خواهد شد.یا علی مدیر کل با غیرت واستاندار قانونی .دست از حمایت رجائیها بر ندارید .
محمد محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
من اصلا اطلاعی از اموزش و پرورش ندارم ولی وقتی نگاه به متن می کنم تقدیر و تشکر می کنم از آقای نوروزی که با این افراد برخورد کرد چون هر آدمی این متن می خواند می فهمد که چقدر بی سواد بودند که نتوانستند یک متن ادبی بنویسند حالا تاسف میخورم که اینا مسئول بودند بنظر من اول چندتا کتاب بخوانید بعد متن بنویسید و بدهید به خبرگزاری ها.
پارسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
بقول مدیر کل محترم ، معاون مالی که در طول پنج سال نتوانست یک صندلی از انبار برای منطقه اش ببرد بدرد چی میخورد اصلا آقای ....پذیرش میدانید که آقای یاری شما نمیشناسد آخر شما چه معاونی هستی که معاون پشتیبانی نمیشناست
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
مدیر حق دارد تیم خود را انتخاب کند و اعتراض ها شخصی است و و گرنه اینا که اصلاح طلب نیستند چون خودشون تو یک ستاد هستند برادر شون تو یک ستاد‌. معاونی که یک رای برای اصلاح طلبان داشت بدرد چی میخوره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
چرا نخبه سوزی میکنید.باید افتخارکرد به نیروها ونخبه های بومی.چرا بچه های جوان ما امثال نصیریان ها به عنوان یکی ازشهردارهای نمونه خوزستان.رجبی ها به عنوان بازرسی ارتش خوزستان.خدمتی ها معاون مدیرکل خوزستان.موسوی مطهر بازرسی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان اغاجاری.موسوی مطهر حفاظت اطلاعات سپاه فجر بهبهان.افشین ها مدیرکل دفاترثبت همگی باعث افتخارمنطقه هستند ایا اگر دردیشموک بودند بازهم اینطور بهشون اعتماد میکردیم.تورا خدا دست بردارید.بیایید به دورازحب وبغض به فکر منطقه باشیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
من یک فرهنگی کوچک در بین تمام فرهنگیان هستم.از اقدامات همکاران در کارشکنی وطومار نویسی از محضر مردم وسایت تابناک معذرت میخواهم و مراتب شرمساری خودم را به محضر شما اعلان میدارم. جناب نوروزی نیا توانایی در حد مدیریت کلان استانی و کشوری دارد.ایشان از توانایی های بالایی در اداره آموزش وپرورش برخوردار هستند.لطف کنید اجازه بدهید شما که یه مدت مدیریت داشتید وآزمایشتون مساوی شد با عقب ماندگی آموزش پرورش حالا شدید نمایندگان فرهنگیان.نه به خدا شما فرهنگی اسم هستین شرم باد بر اقداماتتان شرم باد بر آتش زدن فرهنگ شرم باد بر طومارهایتان و جلسات شبانه ونابخردیهای شما.صبوری کنید مسائل از ریشه درست خواهد شد خودتان پیشرفت نمیکنید بگذارید فرزندانتان اصولی آموزش شوند.من فرهنگیم شرم باد بر دست وقلم که نادان بنویسید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
بزرگی می گفت
من رمز پیروزی را نمیدانم ولی رمز شکست و(تاکید می کنم رمز شکست)
این است ک سعی کنی همه را راضی کنی...
قابل توجه طومار نویسان محترم
عقده ای بودن و تعصبی بودن از کلام گهربار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
بنام خدا
با عرض سلام و احترام
زمانی که در دیشموک افتخار خدمت گذاری به زادگاه و ایلم را داشتم و با تمام وجود و انرژی سرگرم کار،تلاش و پیگیری بودم به دلیل جلوگیری از چند تخلف و زیاده خواهی و عدم تن دادن به استخدامها و کارهای سفارشی مورد تهدید افرادی قرار گرفتم که فلانی ،اگر چنین و چنان نشد آبروتو می‌بریم .
منم تسلیم نشدم و عزیزان هم کار تخریبی خودشان را شروع کردند و تو خونه فلان شخص می نشستند و یک تهمتی را طراحی و فردا بوسیله افرادشون پخش می کردند ،من هم چون اطمینان داشتم که تخلفی از طرف خودم و همکار ام سر نمی زنه خیلی برام مهم نبود تا اینکه این شایعات و تهمت ها را به خورد مردم دادند و خیلی ها هم باور کردند ،آن زمان بود که واقعا دلم شکست و خلوتم سخت آشفته شد ،که خدایا گناه من چیست و چرا بدون گناه دارم اعدام می شوم ولی هر چه بود گذشت و ما ترک وطن کردیم و نمی دانم آیا هنوز کسی به اون موضوع فکر می کنه یا نه .
قسمت بود در جای دیگری مشغول به کار شوم ولی همشهریام باز هم شرمنده ام کردند و طومارهای زیادی را ارسال کردند به نهادهای تصمیم گیر، و از طرف دیگر گروه تحقیقات به دیشموک آمدند در حاشیه تحقیقات عزیزانی با برنامه ریزی چند نفر را سر راه آنها قرار دادند و حسابی بنده را شرمنده کردند و از هیچ اتهامی کوتاهی نکردند و جالب اینکه در میان آنها یکی از معلمان قدیمی خودم و منطقه سنگ تمام گذاشت برای تخریب .
ولی غافل بودند که ناظری داریم که فارغ از هر کینه ،عداوت و قساوت تصمیم می گیرد و قسمت شد که این دروغها همه بر ملا شود و خدا هم حفظ آبرو نماید .
اما هنوز اثر اون حرف ها آزارم میدهد ولی چه کار باید کرد .
این بود که فرار را بر قرار ترجیح دادم ...
حرف ها زیاد است نمیشود گفت .....
ولی امیدوارم که دوستان طاقت تازیانه را داشته باشند زیرا خدمت با صداقت در دیشموک بهایش سنگین است ....

گفتند که آسمان بگرید دل اسم تو را نیاز دارد
رازیست که گفتنی نباشد این قصه سر دراز دارد
......
علی نصریان شهردار سابق دیشموک و شهردار فعلی شهرستان تشان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
وقتی اینقدر کامنت در حمایت از اقای نورزی نیا فرستاند و اقایان منتقد حتی جواب یکی از کامنت ها را ندادند به نظر شما ی جای کار ایراد نداره؟ و تایید بر کذب بودن حرفهایشان نیست؟ اقایان که این نامه را فرستاند برای تابناک و تهمت های که به اقای نوروزی نیا را زدند و بقیه جواب شما ها را دادند چرا ساکت هستید! تهمت زدن همانند این است ک گوشت برادر خود را میخورید.( قران کریم)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
این خبر رو باید سایت تکذیب بکنه چون مورد انتقاد شدید مردم منطقه دیشموک قرار گرفته .نباید به خاطر عده ای مریض و منفعت طلب سابقه و صداقت وکار پاک یک رییس قانونی (نوروزی نیا ) زیر سوال بره .15 نفر ادم مریض که نماینده کل فرهنگیان دیشموک نیستن .همین جواب ندادن ان ها و اینکه اسم انها پای طومار نیست نشان دهنده ی بزدل وترسو
بودن انهاست .لعنت به منفعت طلبانی که جلوی پیشرفت منطقه دیشموک میگیرن..
دیشموک لنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
قطع به یقین برای گرفتن هر پستی در جامعه ما منطق شایسته سالاری و برازنده بودن افراد برای تصدی سهم ناچیزی دارد وگرنه وضعیت کنونی جامعه ما اینچنین نبوده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار