قائم‌مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری گفت: عملیات عمرانی شهربازی بزرگ قم تا ۲ ماه آینده آغاز می‌شود.
کد خبر: ۶۴۷۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸ 26 August 2018

به گزارش تابناک قم،محمدرضا معرفت با اشاره به فقر شهر قم در زمینه مراکز تفریحی و توریستی اظهار داشت: متأسفانه قم به لحاظ مکان تفریحی، رفاهی، اقامتی و توریستی دچار کمبودهایی است که با ورود بخش خصوصی امیدواریم این کاستی‌ها مرتفع شود.

وی با بیان اینکه بوستان غدیر از کانون‌های تفریحی و گردشگری شهر قم است، ابراز کرد: طراحی شهربازی بزرگ قم در بوستان غدیر در حال انجام بوده و بیش از 60 درصد ساخت دستگاه‌های بازی این شهربازی توسط سرمایه‌گذار انجام‌شده و تا دو ماه آینده همزمان با محوطه‌سازی توسط شهرداری امکان نصب دستگاه‌ها نیز شروع می‌شود.

قائم‌مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری با اشاره به ساخت مجتمع گردشگری در بوستان غدیر تصریح کرد: زمین اختصاص‌یافته به این پروژه 10 هزار مترمربع بود که 20 هزار مترمربع دیگر به آن افزوده شد و این مجتمع با زیربنایی حدود 9 هزار مترمربعی با امکانات مناسب در حال ساخت بوده که تا پایان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی میزان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهر قم در دو سال اخیر را 600 میلیارد تومان دانست و افزود: مجوز احداث چندین هتل در شهر قم داده شده که یکی از این هتل‌ها با پایان یافتن مراحل نقشه‌کشی، اقدامات گودبرداری آن با عمق 20 متری در بلوار پیامبر اعظم(ص) به اتمام رسیده و به زودی عملیات عمرانی آن آغاز خواهد شد.

معرفت با اشاره به احداث هتل سنتی در بلوار پیامبر اعظم(ص) خاطرنشان کرد: چندین بسته سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف شهر قم آماده شده که در حال مذاکره برای آن‌ها هستیم که می‌توان به احداث مجموعه‌های تجاری-مسکونی در بلوار امام رضا(ع) و بلوار پیامبر اعظم(ص) و احداث مجتمع تجاری در خیابان امام خمینی(ره) اشاره کرد.

وی مجموع ریالی پروژه‌های در حال ساخت سرمایه‌گذاری در شهر قم را 200 میلیارد تومان برشمرد و ادامه داد: احداث پارکینگ شرقی با 600 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در دستور کار بوده که در حال حاضر به علت سنگینی مبلغ پروژه با دو بخش نیمه‌دولتی و بخش خصوصی در حال مذاکره هستیم که با پایان مذاکرات مراحل اجرایی آن نیز آغاز می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار