رئیس شورای اسلامی شهر قم:
رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: مجتمع گردشگری کهکشان غدیر در حال حاضر حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که امیدواریم در سال 98 به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۶۴۷۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹ 26 August 2018

 

به گزارش تابناک قم، عبدالله جلالی در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قم و مدیران شهرداری قم از مجتمع تفریحی، رفاهی و گردشگری کهکشان غدیر، با اشاره به توجه مجموعه مدیریت شهری به توسعه شهر قم، اظهار داشت: در این مسیر تلاش شده با جذب سرمایه‌گذاران نیازهای شهر در حوزه‌های مختلف مرتفع شود و زمینه سرمایه‌گذاری در قم مهیا شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به احداث مجتمع گردشگری کهکشان غدیر، ابراز کرد: این مجتمع به‌صورت خدماتی بوده که به علت قرارگیری در موقعیتی مناسب و پیش‌بینی‌های لازم می‌تواند زمینه بهره‌گیری هرچه بیشتر همشهریان را فراهم کند.

جلالی با تأکید بر اینکه مجتمع کهکشان غدیر مجموعه‌ای کامل است، تصریح کرد: این پروژه بزرگ نیاز به پشتیبانی با توجه به لزوم حمایت‌ها از مراکز تفریحی و رفاهی داشته که در حال حاضر حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم در سال 98 به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه شهرداری با واگذاری زمین و به حداقل رساندن عوارض‌ها و حتی در برخی موارد رایگان کردن عوارض و پروانه ساخت به دنبال حمایت از سرمایه‌گذاران است، ادامه داد: ما از سرمایه‌گذاران می‌خواهیم با رصد نزدیک از حمایت مجموعه مدیریت شهری از سرمایه‌گذاری از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در قم آگاه شوند و بدانند بستر جذب سرمایه بخش خصوصی آماده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به ظرفیت‌های مهم سرمایه‌گذاری بلوار پیامبر اعظم(ص) عنوان کرد: قرارداد چندین پروژه در این بلوار مهم در قالب هتل‌سازی، مراکز تجاری نهایی شده و همچنین چندین مرکز خدماتی و مراکز خدمات عمومی نیز به بخش‌های مختلف واگذارشده است که اگر زیرساخت‌های آن مهیا شود سرعت احداث پروژه‌ها در این بلوار سرعت می‌گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار