معاون نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان:
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخنامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف را به بازرسان گزارش دهند.
کد خبر: ۶۴۷۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲ 27 August 2018

علی‌محمد رحمانی‌زاده اظهار کرد: افزایش قیمت بسیاری از محصولات در بازار به صورت غیر قانونی صحیح نیست و مردم در این زمینه می‌توانند با ارائه شکایات نسبت به پیگیری این مسایل اقدام کنند.

وی افزود: در حال حاضر نظارت و گشت‌های بازرسی واحدهای صنفی و غیرصنفی در برنامه است و در این زمینه اولویت ویژه نظارت بر واحدهای عرضه کننده کالا و خدمات مانند میوه و تره‌بار، گوشت قرمز و مرغ، روغن، برنج، شیرینی، قند و شکر و تالارهای پذیرایی است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان عنوان کرد: بازرسان و کارشناسان نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق‌های اصناف شهرستان‌ها بر بازار و مراکز عرضه محصولات و خدمات نظارت و به صورت مداوم گروه‌های کالایی پرمصرف را رصد و پایش می‌کنند.

رحمانی زاده ادامه داد: تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخنامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف را به بازرسان گزارش دهند.

وی ادامه داد: گرانفروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت، عدم صدور صورتحساب و... از جمله تخلفاتی هستند که مردم می‌توانند این تخلفات را به سامانه 124 که ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان است، گزارش کنند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار