هاشم رضایت درباره آسان بودن سوالات مسابقه هم گفت: «وقتی شما برنامه را می‌بینید سوالات آسان به نظر می‌رسد چون بدون استرس به آنها توجه می‌کنید. با این حال هنوز ابتدای مسابقه است اما به تدریج سوالات سخت‌تر خواهد شد.»
کد خبر: ۶۴۸۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ 28 August 2018

روزنامه فرهیختگان: هاشم رضایت تهیه‌کننده مسابقه «برنده باش» که در آخرین برنامه خود از منوچهر هادی و یکتا ناصر همسر وی به‌عنوان میهمان دعوت کرده بود، گفت: «این‌گونه نیست که همیشه سلبریتی‌ها میهمان برنامه باشند.

سوالات «برنده باش» سخت‌تر می‌شود

برنامه هفته گذشته به مناسبت عید قربان تولید و پخش شد و ما خواستیم برنامه متفاوتی باشد. قاعده بر این است کسانی که در مسابقه ثبت‌نام کرده‌اند در برنامه حضور داشته باشند.» رضایت درباره آسان بودن سوالات مسابقه هم گفت: «وقتی شما برنامه را می‌بینید سوالات آسان به نظر می‌رسد چون بدون استرس به آنها توجه می‌کنید.

با این حال هنوز ابتدای مسابقه است اما به تدریج سوالات سخت‌تر خواهد شد.» نکته مهم بعدی در مسابقه این بود که طراحان با این عنوان که این مسابقه برای ترویج کتابخوانی است تبلیغات خود را شروع کردند اما در نهایت مخاطبان شاهد مسابقه‌ای در حد متوسط بودند که کتاب در آن حتی در حد متوسط هم جدی گرفته نشده است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار