سرپرست فرهنگی شهرداری کرمانشاه گفت: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با دانشگاه علوم پزشکی شمار کانون های سلامت کرمانشاه در فضاهای فرهنگی شهرداری به هشت مورد خواهد رسید.
کد خبر: ۶۴۹۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ 29 August 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر،مهدی عبدالمالکی اظهار داشت: بر مبنای تفاهم نامه ای که میان دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری منعقد شده هشت کانون سلامت شامل سه کانون در فرهنگسراهای کرمانشاه شامل گل نرگس، شهر و کوثر و پنج کانون در شهرک های حاشیه ای راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: طی هفته های اخیر نخستین کانون سلامت در فرهنگ سرای گل نرگس افتتاح شد که به زودی نیز شاهد راه اندازی این کانون ها در دو فرهنگ سرای کوثر و شهر هم هستیم.

به گفت عبدالمالکی بر اساس مصوبه شورای شهر خواستار راه اندازی پنج سرای محله در نقاط حاشیه ای کرمانشاه هستیم که در صورت تائید فرمانداری و اخذ مجوز، اقدامات عملیاتی را اجرایی خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه این سراهای محله در مناطق آقاجان، حکمت آباد، ملاحسینی، دولت آباد و شهرک صادقیه افتتاح خواهد شد تصریح کرد: معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی به عنوان مسئول مستقیم این کانون های سلامت درصدد افزایش شمار کانون های مذکور است.



 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار