امام جمعه موقت قزوین:
باید پذیرفت که فشار افکار عمومی باعث شد مجلس یک تکانی بخورد هر چند این مسائل نشان داد دولتمردان از جنس محرومان نیستند به همین دلیل انتقادها آنها را تکان نمی دهد.
کد خبر: ۶۴۹۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱ 01 September 2018

دولتمردانی که از جنس محرومان نیستند،انتفادها تکانشان نمی دهد

به گزارش تابناک قزوین،حجت الاسلام علی قابل در خطبه های نماز جمعه این هفته قزوین در مسجدالنبی اظهار کرد: در شرایطی که اقتصاد کشور دچار چالش جدی شده است انتظار می رود برخی سرمایه داران با تعامل و همکاری بیشتری را داشته باشند تا مشکلات بیشتر نشود.

وی با بیان اینکه برخی سرمایه داران اموال خود را در راه خیر بکار می گیرند و عده ای دنبال احتکار هستند افزود:  زهد به معنای اینکه دنیا را ابزاری برای دربند شدن ندانی و از همه ببری و به خدا توجه کنید.

خطیب نماز جمعه قزوین بیان کرد: کشف انبارهای احتکار کالا در شرایطی که مردم دچار مشکلات معیشتی هستند و برخی کالاها کم شده است در نتیجه دولت باید نظارت بیشتری در این زمینه داشته باشد.

قابل با اشاره به سوال از رئیس جمهور در مجلس یادآورشد: اتفاقی که در مجلس رخ داد و طرح سوال از رئیس جمهور شاید در واقع تلخ باشد که نباید کار به اینجا می رسید اما امیدواریم پیامدهای خوبی همراه باشد.

وی اضافه کرد: قبل از این جلسه خیلی ها سروصدا می کردند که چه خواهد شد اما باید از رئیس جمهور تشکر کرد که با متانت پاسخ  دادند و مردم سالاری دیده شد.

خطیب جمعه قزوین گفت: این جلسه را به فال نیک می گیریم و امیدواریم نظارت مجلس دقیق تر باشد هرچند نه نمایندگان و نه مردم قانع نشدند و هیچ گره ای از مشکلات باز نشد.

وی بیان کرد: باید پذیرفت که فشار افکار عمومی باعث شد مجلس یک تکانی بخورد هر چند این مسائل نشان داد دولتمردان از جنس محرومان نیستند به همین دلیل انتقادها آنها را تکان نمی دهد.

قابل اظهار کرد: در شرایط کنونی برخی از مردم کارت یارانه را در نانوایی گرو می گذارند تا فقط نان بخرند اما آقای رئیس جمهور می گوید مازاد هزینه دلار را از وارد کننده می گیریم‌ و پاسخ نمی دهند مردم تکلیفشان چیست.

امام جمعه موقت قزوین گفت: بازهم تکرار می کنم «آقای رئیس جمهور میان مردم بیایید شاید از این کرختی و خواب آلودگی خارج شوید» و ببینید مردم در چه شرایطی هستند.

وی بیان کرد: در این جلسه برخورد مجلس و رئیس جمهور و نوع ادبیات بکار گرفته شده خوب بود اما دردی از مردم درمان نشد.

 

 

 

 



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار