دیدار تیم‌های سپاهان و پارس جنوبی جم از هفته ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی به پایان رسید.
کد خبر: ۶۴۹۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹ 01 September 2018

به گزارش تابناک : سپاهان که در هفته پنجم امتیاز بازی خود در خانه را با تیم تراکتور‌سازی تبریز تقسیم کرد و بی‌تابی طلایی‌پوشان برای صدر‌نشینی آرام نشده بود در هفته ششم به دیدار پارس جنوبی جم رفت تا بتواند سومین پیروزی خارج از خانه خود را رقم بزند.

پارس جنوبی جم که توانسته بود سد محکمی در مقابل استقلال تهران باشد، این بار نیز در مقابل طلایی‌پوشان مدعی اصفهان، خیلی خوب ظاهر شد و با دو گل خود تا آخرین  دقایق پیروز این بازی بود که کی‌روش استنلی در دقیقه ۹۵ گل دوم سپاهان را به ثمر رساند و تساوی دو تیم در پایان یک بازی زیبا شکل گرفت.

باز هم در قلعه‌تایم نتیجه‌ بازی برای قلعه‌نویی تغییر کرد، هفته قبل در بازی سپاهان مقابل تراکتور قلعه‌تایم خیر نخواند و دو امتیاز سپاهان پرید اما در این بازی گل کی‌روش در قلعه‌تایم یک امتیاز را همراه سپاهان به اصفهان آورد.

پدیده که در هفته قبل با تساوی سپاهان صدر‌نشین شده بود این هفته نیز نتایج فوتبال اصفهان بر وفق مرادش رقم خورد و از نمازی سه امتیاز شیرین گرفت؛ شیرینی که با توقف سپاهان جایگاه پدیده را محکم‌تر کرد تا یحیی گل‌محمدی به کامش شیرین‌ترین گز اصفهان مزه کند.

طلایی‌پوشان باز هم بعد از هفته‌ها دوری از صدر جدول باید در فراق حسرت این بالاشینی بسوزند و چشم به  هفته‌های آتی و نسخه‌های مرد راه‌بلد برای این وصال داشته باشند؛ با نتایج به دست آمده در هفته ششم سپاهان ده امتیازی شد و در جایگاه دوم قرار گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار