کد خبر: ۶۵۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳ 23 July 2015
همزمان با کوچ ییلاقی عشایر استان تهران به دشت لار هاشمی استاندار به همراه برخی از معاونین و مدیران کل با حضور در مناطق ییلاقی دشت لار از نزدیک با عشایر دیدار و گفت وگو کرد.

سید حسین هاشمی با حضور در مناطق عشایری استان تهران با جمعی از عشایر ضمن دیدار و گفت وگو برای رسیدگی به درخواست آنان نیز با روسایی دستگاههای ذیربط در جلسه عشایری شرکت خواهد کرد.

همچنین طبق برنامه ریزی های انجام شده استاندار تهران در این سفر قرار است پروژه راه 5/2 کیلومتری را در مناطق عشایری شهرستان دماوند با حضور برخی از مسوولین و عشایر استان تهران افتتاح کند.

در این سفر معاون برنامه ریز استانداری تهران، مدیر امور عشایر استان تهران، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و جمعی از مدیران کل استانداری و سایر دستگاههای استان تهران هاشمی را همراهی کردند.

همچنین در جلسه شورای عشایری و جلسه هم اندیشی سرگروه های عشایری علاوه بر این افراد، نمایندگان مردم شهرستانهای پاکدشت و ورامین در مجلس شورای اسلامی، جمعی از فرمانداران، جمعی از فرماندهان و بسیجیان عشایری و عشایر استان تهران حضور داشتند.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته درپایان تجلیل از خانواده معظم شهدای عشایر از دیگر برنامه های سفر نیمروزی استاندار به مناطق عشایری استان تهران است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار