هفته سوم لیگ برتر فوتسال؛
تابناک: تیم کاشی نیلوی تازه لیگ برتری شده در هفته سوم لیگ برتر فوتسال کشور با غلبه بر میثاق تهران نخستین ۳ امتیاز لیگ برتری خود را دشت کرد.
کد خبر: ۶۵۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷ 24 July 2015

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، دیدار تیم‌های کاشی نیلوی اصفهان و میثاق تهران از هفته سوم لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز در سالن گل نرگس اصفهان برگزار شد.

در این دیدار که با حضور 300 نفر از هواداران کاشی نیلو برگزار شد، تماشاگران شاهد نمایشی زیبا از هر 2 تیم بودند.

تیم کاشی نیلو که برای نخستین بار پا به لیگ برتر فوتسال کشور گذاشته است، نیمه نخست این دیدار را طوفانی آغاز کرد اما بازیکنان جوان این تیم فرصت‌ها را یکی پس از دیگری از دست دادند تا در پایان نیمه نخست 2 تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم باز هم شاگردان رضا صادقی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما برخلاف جریان بازی در همان دقایق ابتدایی تیم پرقدرت میثاق تهران با استفاده از تجربه بازیکنان و رضا لک مربی باسابقه خود و روی ضربه مجید بلوکی به گل رسید تا از حریف پیشی بگیرد.

اما در ادامه این بازیکنان جوان و باانگیزه کاشی نیلو بودند که به حملات خود ادامه دادند و در زمان باقی مانده بازی 4 گل پیاپی را توسط ابراهیم حسینی، مجتبی توسلی، حمیدرضا یوسفی و مسعود فلاح وارد دروازه میهمان کردند تا پیروز این میدان لقب بگیرند.

به این ترتیب کاشی نیلو پس از پذیرفتن 2 شکست در هفته‌های ابتدایی لیگ، امروز با حساب 4 بر یک تیم میثاق تهران را شکست داد تا نخستین 3 امتیاز لیگ برتری خود را دشت کرده باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار