بر اساس نظام رتبه‌بندی THE؛
مدیر دفتر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه مازندران از قرار گرفتن این دانشگاه در میان هزار دانشگاه برتر دنیا بر اساس نظام رتبه بندی Time highr Education) THE ) خبر داد.
کد خبر: ۶۶۱۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۳ 01 October 2018

محمود عزیزی در جمع خبرنگاران، گفت: با جمع آوری داده های مربوط به دانشگاه و انعکاس آن در سایت THE توانستیم این امکان را فراهم آوریم تا تصویر دقیق تری از دانشگاه مازندران در میان دانشگاه های کشور و سایر دانشگاه های جهان به دست آید.

دکتر عزیزی افزود: رتبه بندی تایمز یكی از مشهورترین نظام های رتبه بندی بین المللی است كه هر ساله دانشگاه های برتر دنیا را بر اساس ۱۳ شاخص عملكردی در قالب ۵ معیار كلی آموزش، پژوهش، استنادات، درآمد صنعتی و وجهه بین المللی جهت انجام مقایسه های جامع و متوازن مورد ارزیابی و رتبه بندی قرار می دهد.

مدیر دفتر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه مازندران تصریح کرد: در رتبه بندی تایمز از سه منبع اطلاعاتی شامل اطلاعات حاصل از نظرسنجی ها، اطلاعات ارایه شده از سوی دانشگاه ها و اطلاعات پژوهشی دانشگاه ها در پایگاه استنادی اسكوپوس جهت محاسبه شاخص ها و نمرات بهره گرفته شده است.

عزیزی افزود: در رتبه بندی سال 2019، دانشگاه های مازندران، شهید بهشتی، شیراز، اصفهان و فردوسی مشهد در میان 801 تا 1000 دانشگاه برتر جهان قرار گرفته اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار