مسؤول بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: گردهمایی بزرگ دانشجویان بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان با شعار «دانشجوی حسینی در مکتب خمینی (ره)» روز پنج‌شنبه 12 مهرماه در دانشگاه آزاد اصفهان برگزار می شود.
کد خبر: ۶۶۲۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ 03 October 2018

به گزارش تابناک : محمدحسین کفعمی مسؤول بسیج دانشجویی استان اصفهان اظهار داشت: اولین همایش مسؤولان بسیج دانشجویی استان اصفهان با شعار «دانشجوی حسینی در مکتب خمینی (ره)» روز پنج‌شنبه 12 مهرماه در دانشگاه آزاد اصفهان (خوراسگان) برگزار خواهد شد.

وی افزود: در آستانه اربعین حسینی در نظر گرفته شده است تا مسؤولان بسیج دانشجویی سراسر استان اصفهان در جمعیتی حدود 700 نفر دور هم جمع شوند و مطالباتی که از مسؤولان بسیج دانشجویی به عنوان یک عنصر پیش برنده و پیش‌رونده هست پیگیری و مرور می‌شود.

مسؤول بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: حجت‌الاسلام ماندگاری در گردهمایی بزرگ دانشجویان بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان به عنوان سخنران حضور خواهند داشت تا در خصوص نقش دانشجویان در جامعه صحبت کنند.

وی ادامه داد: در ادامه نیز در خصوص تحول در بسیج دانشجویی صحبت به عمل خواهد آمد و رده‌های برتر استان تقدیر خواهد شد، همچنین در آخرین بخش میثاق نامه جوان انقلابی قرائت و کارگاه‌های آموزشی با هدف توانمندسازی دانشجویان برای ورود به عرصه‌های مختلف برگزار می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار