در مراسم معرفی سرپرست جدید هلال احمر بافق اعلام شد؛
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری رقابت‏‏‌های کشوری رفاقت مهر در آبان ماه در یزد خبر داد و علت این میزبانی را نشان دادن توانمندی‏ها به بالا دستی‏‌ها در قبال جذب اعتبارات و مشارکت بیشتر ستاد و در نهایت نشاط، رونق و شادابی و افزایش آن در مجموعه هلال احمر که تمام پتانسیل آن اعضای داوطلب است، عنوان کرد .
کد خبر: ۶۶۴۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲ 08 October 2018

«محسن حرازی ‎ زاده یزدی» در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید جمعیت هلال احمر بافق بیان کرد: عمده اقدامات جمعیت هلال اهمر در راستای اهداف بشر دوستانه با فعالیت‏‌های داوطلبانه در جهت حفظ کرامت انسان صورت می‏‌گیرد .

وی با بیان این که فعالیت ‎ های خوبی طی سال‏‌های گذشته در سطح استان و کشور انجام گرفته است، اظهار کرد: امیدواریم به عنوان عوامل اجرایی جمعیت هلال احمر در سطح استان بتوانیم راهکارهای مناسبی برای جذب بیشتر شهروندان که در نتیجه باعث افزایش و ارتقای پتانسیل هلال احمر در سطح جامعه می‏‌شود، داشته باشیم و خدمات بیشتر و بهتری به عموم مردم ارائه دهیم .

حرازی زاده با بیان برنامه‏‌های این جمعیت برای رونق جمعیت هلال احمر طی دو ماه گذشته، علت برگزاری مسابقه کشوری رفاقت مهر در استان را برای نشان دادن توانمندی‏‌ها به بالا دستی ها در قبال جذب اعتبارات و مشارکت بیشتر ستاد و در نهایت نشاط، رونق و شادابی و افزایش آن در مجموعه هلال احمر که تمام پتانسیل آن اعضای داوطلب است، عنوان کرد .

وی زمان برگزاری این مسابقه را آبان ماه سال جاری اعلام و خاطر نشان کرد: بدون شک این، امر مشکلی است اما آنچه بین مجموعه‏ها مشترک است، فعالیت در راستای بشر دوستانه است و همه بدنبال توان افزایی برای ارائه خدمات هر چه بهتر به همنوعان هستند .

اردوی کویرنوردی در شهرستان بافق دیگر برنامه‏‌ای بود که مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان به آن اشاره کرد .

حرازی زاده از حمایت‏‌های فرماندار بافق با مجموعه هلال احمر و مجموعه مسئولین مدیریتی تشکر کرد و خواهان ادامه این همکاری‏‌ها شد .

وی خدمات «جعفر حسن پور» در سمت جمعیت هلال احمر شهرستان بافق را قابل تقدیر دانست و امیدوار شد در طول یک سالی که دور از استان است با کسب تجارب بیشتر مجدد به یزد بازگردد .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به رزومه خوب «محمدرضا فتاحی» در سمت‏های وزارتی، رییس جمعیت هلال احمر بافق و مجموعه مدیریتی شهرستان بافق در بخشداری، تصریح کرد: ایشان طی این سال ‎ ها، همیشه با عملکردی خوب در سطح شهرستان و استان درخشیده و همین سبب شده که علی‌رغم تمایل ما برای ادامه فعالیت در استان درخواست برای حضور ایشان در بافق بسیار باشد .

وی ابراز امیدواری کرد که فتاحی همچون گذشته در دیگر حوزه‏‌های فعالیت خود با حمایت مجموعه مدیریتی شهرستان بافق منشأ خیر و برکت باشند و آنچه که هدف جمعیت هلال احمر است به جهت افزایش عضو گیری و فعالیت های جمعی و شهروندی به خوبی ادامه پیدا کند .

«محمد زاده رحمانی» فرماندار بافق ضمن تشکر از خدمات «جعفر حسن پور» رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق با اشاره به درخواست استان خراسان جنوبی برای اعزام وی به مدت یک سال و روی کار آمدن مجدد «محمد رضا فتاحی» به این سمت، بیان کرد: خوشبختانه ایشان نیروی موفق با رزومه خوبی هستند که مدتی به عنوان سرپرست معاونت امداد و نجات استان بودند اما بنا به دلایل خانوادگی برای زندگی در بافق سبب شد تا پیگیر بازگشت وی به عنوان رییس جمعیت هلال احمر بافق شویم .

وی هلال احمر را یک اداره مهم و با اهمیت دانست و افزود: طی چند روز آینده چندین اقدام مهم در جمعیت هلال احمر بافق پیرامون بحث ساخت و ساز و نرم‏‌افزاری اتفاق خواهد افتاد .

«رضا فلاح» عضو شورای جمعیت هلال احمر نیز با بیان دغدغه‌‏های اعضای هلال احمر شهرستان گفت: موقعیت جغرافیایی شهرستان بافق به گونه ‎ ای است که در کنار آن، شهرستان بهاباد که جزو مناطق زلزله ‎ خیز است و از سویی نیز کوهبنان که مرتب دچار وقوع زلزله می‏‌شود و باید همیشه آمادگی برای کمک رسانی داشته باشد.

وی با اشاره به طرح‏‏‌های نیمه تمام جمعیت هلال احمر بافق، تصریح کرد: این امر کمک مسئولان را می‏‌طلبد و متاسفانه قول‌هایی داده شد اما هیچ کدام علیرغم پیگیری‏ها محقق نشد و ما خواهان نگاه ویژه به شهرستان بافق هستیم .

فلاح افزود: طرح داروخانه هلال احمر شهرستان که با مشارکت شهرستان گودبرداری شده و آهن آلات آن فراهم شده ، نیازمند همت مسئولان برای تکمیل و بهره‏برداری است و متاسفانه ما حتی یک اتاق بحران در شهرستان نداریم .

وی خاطر نشان کرد: تکمیل مجموعه اداری کمک زیادی در جذب اعضا می کند و همه این موارد خواهان توجه ویژه از سوی مسئولین است .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار