کد خبر: ۶۶۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶ 26 July 2015
مدیرکل تجهیز و  نوسازی مدارس البرز گفت: سرانه فضای ورزشی مدارس استان از نیم متر هم کمتر است.
علی بهرامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، از سرانه پایین ورزشی مدارس استان خبر داد و گفت: سرانه ورزشی برای هر دانش‌آموز در مدارس استان از نیم متر هم کمتر است.
وی خاطرنشان کرد: ورزش مقوله‌ای بسیار مهم در مدارس محسوب می‌شود؛ چرا که اگر دانش آموزان از سنین پایه ورزش را شروع کنند هم در سلامت جامعه تاثیر می‌گذارد و هم به رشد علمی آنها کمک می‌کند.
بهرامی افزود: با وجود سالن‌ها و تاسیسات ورزشی در مدارس دانش آموزان می‌توانند به تخلیه انرژی بپردازند که در سلامت جسمی و روانی آنها بسیار موثر است.
مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس البرز تصریح کرد: به نظر من بخش عظیمی از اعتبارات وزارت ورزش و جوانان باید به آموزش و پرورش و بخش مدارس اختصاص یابد؛ چرا که با این کار ورزش کشور از پایه تقویت می‌شود و در سلامت جامعه تاثیر به سزایی دارد.
بهرامی یادآورشد: متاسفانه به خاطر تصمیمات جزیره‌ای که در سطح استان اتخاذ می‌شود به این مسائل توجه نشده و امروز شاهد سرانه  ورزشی کمتر از نیم متر در مدارس استان هستیم.
وی در پایان گفت: ورزش پایه بسیار مهم است و به عنوان یک ایده بهتر است وزارت ورزش و جوانان امکاناتش را در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار دهد تا اوقات فراغت دانش آموزان با ورزش پر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار