مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گفت: از ۱۹ پست مدیریتی وزارت کشور در اورامانات، ۱۴ نفر از میان نیرو‌های نخبه بومی منصوب شده اند.
کد خبر: ۶۷۲۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷ 25 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ بهرام سلیمانی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه در نشست شورای اداری شهرستان روانسر گفت: ملت ایران 40 سال در مقابل نظام سلطه از آرمان های انقلاب اسلامی و عزت و سرافرازی ایران دفاع کرده و امروز هم با انسجام و برادری از این شرایط حساس عبور خواهد کرد.

بهرام سلیمانی افزود: دشمن با ایجاد جنگ روانی به دنبال دستیابی به اهداف شوم خود است. در چنین شرایطی سیاه نمایی و ناامید کردن مردم دامن زدن به جنگ روانی دشمن است که تنها راه غلبه بر آن، اتحاد و وحدت مردم و مسئولان است.

وی تصریح کرد: با وجود تمام مشکلاتی که در حال حاضر از سوی آمریکا بر ضد ایران در جامعه بین المللی ایجاد شده، همگی شاهد هستیم که دولت تدبیر و امید با اقتدار و متانت از حقوق ملت ایران دفاع می نماید.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه ادامه داد: متاسفانه ما امروز از يك طرف با برخي دوستان غافل مواجه ايم كه با سياه نمايي و تزريق سم نا اميدي دل مردم را خالي ميكنند و به اصطلاح به خاطر یک دستمال، قيصريه را به آتش مي كشند و از سوي ديگر در بيان خدمات و اطلاع رساني دستاوردهاي نظام هم قصور مي كنيم.

وی ادامه داد: با وجود تمام مشکلاتی که در حال حاضر آمريكا بر ضد ايران در جامعه بين المللي ايجاد شده است، اما همگي شاهد هستيم كه دولت تدبير و اميد با اقتدار و متانت از حقوق ملت ايران در مجامع بين المللي دفاع مي نمايد و اميدواريم به پشتوانه اعتماد عمومي در مسير خود موفق شود.

سلیمانی افزود: برجام کار بزرگي بود؛ یکی از پیچیده ترین کارها بین کشور ایران با شش قدرت بزرگ دنیا انجام گرفت كه دست پاچگي و عهد شكني دولت آمريكا در موضوع برجام نشانه موفقيت ما و تصميم درست نظام بود.

مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری کرمانشاه اضافه کرد: آثار اقتصادي و سياسي آن را در طول 3 سال گذشته به وضوح مشاهده نموديم و وضعيت اقتصادي كشور نيز به تدريج رو به آرامش نهاد و رشد اقتصادي در جريان بود.

وی ادامه داد: در سفر آقاي رئيس جمهور به سازمان ملل و در یکی از ملاقات‌های هفت گانه دکتر روحانی با سران اروپا؛ احدی از آنها گفت که در طول تاریخ سابقه نداشته که اروپا به صورت منسجم و یکپارچه درباره یک پرونده بین‌المللی روبه‌روی آمریکا بایستد و موضعی متفاوت بگیرد؛ این مقام بلافاصله اضافه کرد که از این مهم‌تر، در طول تاریخ اصلاً سابقه نداشته که اتحادیه اروپا در کنار چین و روسیه، در برابر آمریکا بایستند. این سخنان یکی از دلایل استحکام و کارآمدی برجام و نیز توانمندی دیپلمات‌های مذاکره کننده ماست.

سلیمانی تصریح کرد: متعاقب آن ضربه ديگري را با پیروزی در دادگاه لاهه -كه کمتر از برجام نیست- به دولت ترامپ وارد كرديم. بعد از موفقیت 66 سال پیش دولت دکتر مصدق در قضیه نفت ایران - انگلیس، رأی دیوان، دومین پيروزي بزرگ ما در لاهه است. اثبات حقانیت ایران در دادگاه لاهه گام بسیار بزرگی بوده است.

وی اظهار داشت: به قدری فضا سازی و جو منفی علیه دولت زیاد است که بیان موفقیت ها و دستآوردها مقبول واقع نمی شود و در این شرایط حساس نباید به گونه ای رفتار کنیم که بدخواهان به اهداف شوم خود دست یابند و به کشور صدمه بزنند.

سلیمانی با بیان اینکه یکی از کارسازترین راههای مقابله با جنگ روانی دشمن خدمت به مردم است اضافه کرد: در شرایط امروز جامعه ، باید برای خدمت به مردم از خرد جمعی و دانش و تجربه بهره بگیریم.

وی اضافه کرد: یکی از افتخارات این نظام این است که به گونه ای عمل نموده که خوشبختانه وضعیت اقتصادی و عمرانی منطقه اورامانات در بسیاری از شاخص های توسعه بالاتر از سایر مناطق استان است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت: یکی دیگر از اقدامات مثبت دولت، استفاده از نیروهای نخبه اهل سنت در پست های مدیریتی در شهرستان های اهل سنت نشین است به گونه ای که در حال حاضر از مجموع 19 پست مدیریتی وزارت کشور در سطح اورامانات، 14 نفر از میان نیرویهای نخبه بومی منصوب و این یکی از افتخارات دولت تدبیر و امید است.

در پایان این نشست پژمان امجدیان به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان روانسر منصوب شد.

در چارت تشکیلاتی جدید ، فرمانداری روانسر به دو معاونت ارتقا پیدا کرده که بساطعلی نوری به عنوان معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی و امجدیان در سمت معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان روانسر انجام وظیفه خواهند کرد.

 



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار