یادواره 110 شهید دانش‌آموز شهرستان اقلید همراه با گرامیداشت یاد شهید دانش‌آموز بهنام محمدی، در جوار گلزار شهدای امامزاده عبدالرحمان اقلید برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۴۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸ 31 October 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:یادواره 110 شهید دانش‌آموز این شهرستان و گرامیداشت یاد شهید دانش‌آموز بهنام محمدی شامگاه سه‌شنبه با حضور امام‌جمعه، مدیر، مسؤولان سازمان دانش‌آموزی و مدارس شاهد و کارشناس قرآن آموزش‌وپرورش، مسؤول بسیج دانش‌آموزی، دانش آموزان، اولیا و کارکنان مدرسه بنت‌الهدی و به همت این دبیرستان در جوار گلزار شهدای امامزاده عبدالرحمان اقلید برگزار شد.

امام‌جمعه اقلید در این آیین یاد شهدا به‌ویژه شهدای دانش‌آموز این شهرستان را گرامی داشت و اظهار کرد: دفاع مقدس دانشگاه و کلاس درسی برای نسل جوان است.

حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی با بیان اینکه ارزش‌ها و راه اصلی را نباید فراموش یا گم کرد، عنوان داشت: باید هوشیار باشیم که دزدان دین ما را دچار شبهه نکنند.

وی ایجاد بستر و اسباب لازم برای هدایت دانش آموزان را ازجمله وظایف مسؤولان، اولیا و معلمان عنوان کرد و گفت: به دانش، حجاب، ادب، تعلیم، تربیت و... دانش آموزان خود افتخار می‌کنیم.

امام‌جمعه اقلید به صبر و بردباری خانواده شهدا اشاره و بر لزوم قدرشناسی نسبت به آن‌ها تأکید کرد.

مدیر دبیرستان بنت‌الهدی اقلید در حاشیه این یادواره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، از اهمیت و لزوم آشنایی دانش آموزان با فرهنگ جهاد و شهادت سخن گفت و بر لزوم تلاش معلمان و اولیا برای ایجاد بستر لازم برای تحقق این امر تأکید کرد.

معصومه مصطفوی اظهار داشت: دبیرستان بنت‌الهدی هرسال به‌عناوین‌مختلف اقدام به برگزاری یادواره شهدا می‌کند که یادواره شهدای گمنام، 13 ساله کربلا (حضرت قاسم (ع)، 13 ساله کشور (شهید فهمیده) و 13 ساله شهرستان اقلید (شهید مسعود امینی)، شهدای محله و...ازجمله این آیین‌ها طی سال‌های گذشته تاکنون بود.

این یادواره با برگزاری محفل انس با قرآن، قرائت زیارت عاشور و سوگواره اربعین حسینی همراه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار