امام‌جمعه اردکان:
امام‌جمعه اردکان با اشاره به ظرفیت و توانمندی‌های بسیجیان در عرصه‌های مختلف گفت: بسیج به‌خوبی می‌تواند در حل مشکلات اقتصادی کشور نقش‌آفرینی کند.
کد خبر: ۶۸۴۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵ 27 November 2018

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل شاکر در اجتماع بسیجیان شهرستان اردکان ضمن تبریک میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام جعفرصادق (ع) و تقارن آن با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به‌فرمان حضرت امام خمینی (ره) گفت: قرآن کریم، پیامبر اکرم را بهترین الگو معرفی می‌کند.

وی افزود: سیره پیامبر اکرم (ص) این بود که در برابر خداوند متعال اهل خشوع و خضوع بود و با مردم بسیار مهربان، متواضع، خوش‌اخلاق و خوش‌برخورد بود و در برابر دشمنان غلیظ و شدید بود.

امام‌جمعه اردکان اظهار داشت: همه ما بسیجی و پیرو پیامبر اسلام هستیم. باید تلاش کنیم که در برابر خداوند خشوع و خضوع داشته باشیم، با مردم خوب رفتار کنیم و در برابر دشمن نیز محکم بایستیم.

وی تصریح کرد: بسیج، نیرویی فراجناحی و تبلور مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی است. امروز ملت‌های فلسطین، لبنان و عراق برای قابله با دشمن از بسیج ما الگو گیری کرده‌اند. بسیج فقط برای دفاع نظامی نیست جهاد علمی و تلاش عالمانه برای حل مشکلات کشور ازجمله مشکلات اقتصادی از میدان‌هایی است که بسیج می‌تواند نقش‌آفرینی کند.

شاکر در پایان با تشکر از حضور بسیجیان و مسئولان در این اجتماع گفت: به لطف خداوند جایگاه بسیج در شهر ما بسیار خوب است و بسیجیان در عرصه‌های مختلف آماده کار هستند. باید این وحدت و همبستگی و حضور درصحنه خود را همه‌جا حفظ کنیم. ما زیر لوای رهبر معظم انقلاب دستاوردهای بزرگی داشته‌ایم و خواهیم داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار