استاندار تهران:
استاندار تهران با تاکید بر مردمی کردن اقتصاد گفت: امروز حفظ اشتغال موجود از ایجاد شغل جدید مهم تر است.
کد خبر: ۶۹۲۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴ 19 December 2018

انوشیروان محسنی بندپی صبح چهارشنبه در پنجاه و دومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان تهران اتکا به تشکل های منتخب مردمی را راه برون رفت از مشکلات اقتصادی دانست و گفت: در این راستا باید از اتاق بازرگانی حمایت شود و در شرایط حساس اقتصادی امروز در پی مردمی کردن اقتصاد باشیم.

نماینده عالی دولت در استان تهران با بیان این که نهادهایی مانند اتاق بازرگانی تجربه و شناخت خوبی از اقتصاد کشور دارند، گفت: دولت به عنوان سیاست‌گذار اقتصاد کشور می‌تواند از این تشکل ها به عنوان بازوی توانمند استفاده کند، باید با کمک اتاق بازرگانی روند جذب سرمایه گذاری در استان تهران را تسریع کنیم چرا که کشورهای زیادی همچنان مایل به این امر در پایتخت کشورمان هستند.

وی با اشاره به تجربیات کشورهای موفق در مواجهه با بحران اقتصادی ادامه داد: باید بدانیم، که امروز حفظ اشتغال موجود از ایجاد شغل جدید مهم تر است، نباید اجازه دهیم که یک بنگاه اقتصادی با مشکل مواجه شده و اقدام به تعدیل نیرو کند، چرا که آثار روحی و روانی تعدیل نیرو بسیار سخت خواهد بود و لذا باید در حل مشکل بنگاههای اقتصادی به موقع وارد شویم.

محسنی بندپی خواستار ایجاد و تقویت کارگروه‌های تخصصی ذیل شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی شد و گفت: باید امور به شکل علمی تر و تخصصی تر پیش رود و شناسایی بنگاه ها و حمایت از آن ها اهمیت فوق العاده ای دارد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه که با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، محمد حسین مقیمی استاندار سابق، محمد امامی امین معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران، غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان و مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی تهران برگزار شد، از زحمات محمد حسین مقیمی استاندار سابق تقدیر به عمل آمد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار