مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزدخبرداد؛
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزدبا اشاره به برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مستندی از همراهان یزدی امام (ره) در نوفل لوشاتو تهیه و پخش می‌شود.
کد خبر: ۶۹۴۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳ 24 December 2018

مجید جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: در اداره فرهنگ و ارشاد تمام برنامه‌ها ویژه ی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در چند برنامه چهل گانه تدوین شده که از جمله آن‌ها می‌توان به چهل جشن کتاب، جشن امضای باشگاه‌های کتابخوانی، تجلیل از چهل هنرمند و چهل نویسنده و چهل نمایشگاه نشر و کتاب می‌توان نام برد.

وی افزود: تهیه مستند یاران یزدی به عنوان برنامه شاخص دیگر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که از همراهان یزدی امام (ره) در نوفل لوشاتو و روایت به لهجه یزدی مستند تهیه می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: رونمایی از صوت‌ها و تصویر‌هایی که در آرشیو انقلاب اسلامی وجود دارد و همچنین عکس‌هایی که توسط عکاسان انقلاب تهیه شده است می‌تواند به عنوان برنامه دیگر این اداره باشد.

وی اضافه کرد: در سال جاری برنامه‌ها و رویداد‌های دهه فجر با برش استانی همراه شده است.

جوادیان زاده ادامه داد: نمایشگاه کتاب در سالجاری به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی در سطح کشور است که ما نیز در استان با رویکرد چهلمین سالگرد انقلاب برنامه‌های خود را برگزار می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار