در بازدید امروز پروژه های پل چهارم ، جاده دسترسی بیمارستان امام سجاد ، پارک ولایت ، جمعه بازار جدید ، شهرک جوشکاران مورد بازدید قرار گرفت که مسئولین از نزدیک به بررسی روند پیشرفت آن ها پرداختند.
کد خبر: ۶۹۶۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷ 27 December 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، قبل از ظهر امروز ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، شهردار یاسوج و برخی از اعضای شورای شهر یاسوج از برخی پروژه های در حال اجرای این شهر بازدید نمودند. این بازدید که از سری بازدیدهای پی در پی سال جاری استاندار از پروزه های کلیدی و مهم شهر یاسوج است در واقع ارزیابی تحرک و پیشرفت آن ها نسبت به بازدید های قبلی است. در بازدید امروز پروژه های پل چهارم ، جاده دسترسی بیمارستان امام سجاد ، پارک ولایت ، جمعه بازار جدید ، شهرک جوشکاران مورد بازدید قرار گرفت که مسئولین از نزدیک به بررسی روند پیشرفت آن ها پرداختند.
پارکی در یاسوج که نه مردم از آن راضی هستند و نه مسئولین!
هر چند روند پیشروی تمام پروژه های در دست اجرای شهر یاسوج توانست رضایت نسبی استاندار را کسب کند اما در ابتدای برنامه بازدید ، استاندار و دیگر مسئولین بر بلندترین نقطه پارک ولایت حاضر شده و از نزدیک در جریان روند تکمیل این پارک قرار گرفتند که نکته قابل تاملی توجه همه را به خود جلب کرد و آن هم اشراف کامل این پارک بر پارک ویژه بانوان بود!
احمدی از طراحی این پارک انتقاد کرد و گفت : بدترین جانمایی ممکن برای پارک بانوان در نظر گرفته شده است چرا که وقتی قرار است پارکی برای بانوان طراحی شود ، باید همه ملاحظات در نظر گرفته شود .
 
 
احمدی در ادامه به این نکته اشاره کرد که خانم هایی که وارد این پارک می شوند باید احساس راحتی داشته باشند که بتوانند اگر احیانا قصد ورزش کردن داشته باشند بتوانند احساس امنیت کنند نه اینکه الان کل این پارک بانوان زیر دید افرادی است که در پارک ولایت قرار دارند !
البته استاندار انتقادی جدی هم به نوع تعریف پروژه ها داشت و گفت : اگر قرار است پروژه ای تعریف شود باید همه ی موارد در نظر گرفته شود و طرح جامع نگر باشد. وقتی قرار باشد تعریف پروژه یهویی در جلسه ای به ذهن کسی برسد و همانجا اعلام شود و تصویب ، نهایتا می شود چنین پروژه ای !
در ادامه شهردار یاسوج هم با سخنان خود نشان داد که وی هم دلخوشی از جانمایی این پارک ندارد و در این زمینه گفت که شهردار یاسوج گفت: پارک کنونی بانوان در حاشیه بوستان ولایت و در مسیر آب راه فاضلاب واقع شده است به همین دلیل مقرر شد مکانی مطلوب برای احداث این پارک در نظر گرفته شود.
نستهن مقدم افزود: حصار کشی پارک کنونی بانوان برداشته خواهد شد و این پارک به بوستان ولایت متصل می شود.
کدام پروژه های یاسوج مورد بازدید قرار گرفت؟
در ادامه این بازدید استاندار از برخی پروژه های مهم شهر یاسوج بازدید کرد و  با بیان اینکه شهر یاسوج مهاجرپذیرترین شهر استان است، گفت: تقویت خدمات‌رسانی متناسب با افزایش جمعیت شهری مستلزم ایجاد زیرساخت‌های مختلف از جمله معابر، فضای سبز و امکانات اقامتی است.

وی افزود: یکی از مشکلات شهر یاسوج گره‌های ترافیکی است که با توجه به عبور رودخانه در خروجی شهر و پستی و بلندی موجود در این مسیر سرمایه گذاری‌های زیرساختی انجام نشده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد پل چهارم بشار را از مهم‌ترین  پروژه‌های عمران شهری یاسوج عنوان و بیان کرد: این پل در راستای کاهش ترافیک در مسیر پارک ساحلی یاسوج احداث می‌شود و  هم‌اکنون 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بنا به گفته مجری این طرح تا پایان سال سازه‌ها نصب می‌شود.

احمدی در رابطه با شهرک جوشکاران یاسوج با بیان اینکه باید در بلند مدت متناسب با رشد ترافیکی در مرکز استان سازه پایدار در این شهرک احداث شود، گفت: به دنبال جذب اعتبارات ملی برای این پروژه هستیم.

وی از تخصیص 110 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه پل سوم بشار خبر داد و عنوان کرد: یک باند از این پل افتتاح شده که در تعدیل ترافیک شهری تأثیر خوبی داشته و باید با سرعت به سمت تکمیل پل حرکت کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تقویت خدمات‌رسانی متناسب با افزایش جمعیت شهری مستلزم ایجاد زیرساخت‌های شهری از جمله معابر، فضای سبز و امکانات اقامتی است که باید مدیریت شهری و دستگاه‌های اجرایی برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر عزم خود را جزم کنند.

احمدی در رابطه با پروژه جمعه بازار جدید شهر یاسوج گفت: خلأ وجود یک بازار استاندارد و ایمن در شهر یاسوج محسوس بود و امیدواریم بهره‌برداری از این بازار جدید در رونق تجارت، دسترسی مردم و عرضه مفید کالاها تاثیر داشته باشد.
 
 دانلود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار