رئیس آموزش و پرورش میاندورود گفت: تاکید مکرر اداره کل آموزش و پرورش مازندران بود که تجمیع انجام شود و به هم خوردن آن هم تاکید وزارتخانه و اداره کل بود و انجام آن هم به صلاح دید آنها خواهد بود.
کد خبر: ۶۹۷۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳ 31 December 2018

بهروز عرب خزائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره تجمیع مدرسه 22 بهمن و کمیل سورک، اظهار کرد: اصل تجمیع مدرسه دستور وزارتی بود که بر طبق آن مدارسی که دارای جمعیتی زیر 120 نفر هستند و در شهرستان مدارس مشابه وجود دارد باید تجمیع شوند.

وی بیان کرد: ما مقدماتش را قبل فروردین شروع کردیم و در شورای معاونین تایید شد سپس در کمیته توسعه مدیریت و هماهنگی شهرستان تصویب شد و بعد به شورای آموزش و پرورش شهرستان رفت و با حضور تمام اعضای اصلی و مدعوین به تصویب رسید.

رئیس آموزش و پرورش میاندورود یکی از دلایل اصلی تجمیع مدارس را کمبود معلم بیان کرد و گفت: امروز هم اصلی‌ترین مشکل ما کمبود معلم است و از هر مدیری بپرسید از نداشتن مشاور، معاون پرورشی و کمبود معلم گله‌مند هستند و بسیاری از مدیران و معاونین مدارس تا 18 ساعت تدریس می‌کنند.

عرب خزائلی با اشاره به اینکه اگر این تجمیع انجام می‌شد بخشی از مشکل ما حل می‌شد، خاطرنشان کرد: داشتن مدرسه دو شیفته خلاف مقررات است اگر این دو مدرسه تجمیع می‌شدند مدرسه شهید ولی‌زاده و محمدزاده سورک هم تک شیفت می‌شدند و دو شیفته بودن آنها به پایان می‌رسید.

وی تاکید کرد: دستورالعمل است که پژوهش سرای شهرستان در سهل ‌الوصول‌ترین جا برای دانش آموزان، بازرسان، معلمان و ... قرار گیرد و اگر تجمیع انجام می‌شد این پژوهش سرا به مکان فعلی مدرسه 22 بهمن منتقل می‌شد.

عرب خزائلی درباره احتمال انجام شدن تجمیع در سال آینده، اظهار کرد: تاکید مکرر اداره کل بود که تجمیع انجام شود و به هم خوردن آن هم تاکید وزارتخانه و اداره کل بود و انجام آن هم به صلاح دید آنها خواهد بود.

بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار