کد خبر: ۶۹۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴ 01 August 2015
تفاهمنامه همکاری‌های علمی و پژوهشی به منظور تامین نیازمندی پژوهشگاه به محققین و جهت اجرای پروژه‌های تحقیقاتی بین پژوهشگاه مواد و انرژی و بنیاد نخبگان نیروهای مسلح به امضا رسید.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه مواد و انرژی کشور، تفاهمنامه همکاری‌های علمی و پژوهشی به منظور تامین نیازمندی پژوهشگاه به محققین و جهت اجرای پروژه‌های تحقیقاتی بین پژوهشگاه مواد و انرژی و بنیاد نخبگان نیروهای مسلح به امضا رسید.

این تفاهم‌نامه به امضای عباس علی‌آبادی رئیس بنیاد نخبگان نیروهای مسلح و یحیی پالیزدار سرپرست معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه مواد و انرژی رسید.

بر اساس این گزارش، طبق مفاد این تفاهمنامه پژوهشگاه با در نظر داشتن مأموریت سازمانی خود و رعایت سرفصل‌های تحقیقاتی، اولویت‌بندی نیازمندی به محققین را به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح اعلام می‌کند.

همچنین در این تفاهمنامه مقرر شد پژوهشگاه به منظور اجرایی کردن توافقنامه، نسبت به معرفی رابط (پژوهشی، اداری) اقدام و نمایندگان، در جلسات اعلامی بنیاد شرکت کند.

در این تفاهمنامه مقرر شد بنیاد نخبگان نیروهای مسلح نیز با رعایت اولویت تامین نیاز نیروهای مسلح، نسبت به تامین نیازهای پژوهشگاه ( با اولویت طرح‌های ملی، توسعه‌ای و کاربردی) اقدام کند.

بر این اساس، این بنیاد ضمن تدوین مقررات مورد نیاز پژوهشگاه و ابلاغ آن، مشکلات موجود را با تشکیل جلسات ( با رابطین پژوهشگاه)، بررسی و اقدامات لازم را جهت برطرف شدن آنها انجام می‌دهد.

گفتنی است، مدت اعتبار تفاهمنامه که در 6 ماده و دو نسخه منعقد شده است، از تاریخ امضاء به مدت 3سال می‌باشد که پس از انقضاء با بررسی عملکرد پژوهشگاه، قابل تمدید خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار