شهردار ورامین گفت: دولت در خصوص منابع مالی و اعتباری به مشکل برخورده است و همین مسئله نیز باعث کند پیش رفتن این پروژه شده است.
کد خبر: ۷۰۶۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ 23 January 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ حسین دهقان شهردار ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ورامین در خصوص بررسی مشکلات خط ریلی تهران-ورامین اظهار داشت: نشستی طی هفته‌های گذشته با مدیر کل راه آهن استان تهران و همچنین معاون فنی و عمرانی راه آهن کشور در محل فرمانداری ورامین برگزار شد که در این جلسه مسائل گوناگونی مطرح و بررسی شد.

وی افزود: ارتباط مناسبی با راه آهن داریم و در آن جلسه نیز مشخص شد که مانع جدی در مسیر احداث خط ریلی تهران- ورامین وجود ندارد ولی تاکید بسیار زیادی داشتیم تا پروژه‌های نیمه‌کاره درون شهر ورامین که به درازا کشیده و باعث نارضایتی مردم شده است به زودی به اتمام برسد.

شهردار ورامین ادامه داد: در طول مسیر مشکلاتی داریم به عنوان مثال در شهرستان قرچک زیرگذرها و ابنیه‌ دیگر هنوز آماده نیست و در سطح شهرستان ورامین نیز به همین شکل است که به عنوان نمونه در روگذر قاسم آباد خود پیمانکار اعلام کرده است که حدود ۲ سال به طول انجامد.

دهقان با بیان اینکه زمان اتمام کار این پروژه قابل پیش‌بینی نیست، تصریح کرد: دولت در خصوص منابع مالی و اعتباری به مشکل برخورده است و همین مسئله نیز باعث کند پیش رفتن این پروژه شده است.

وی اظهار داشت: احداث پل قاسم آباد در حال حاضر در دست اقدام است ولی تکمیل زیرگذر باغ صالح و تکمیل زیرگذر موسی‌آباد و زیرگذر ۱۵ خرداد فعلاً تعطیل است و در خصوص ریل‌گذاری این پروژه در سطح شهر ورامین نیز چیزی ندیده‌ام.

شهردار ورامین خاطرنشان کرد: از سوی مسؤولین راه آهن اعلام شد که مناقصه‌ای در حال برگزاری است و اعلام شده است که تا اسفند این مسئله تعیین تکلیف خواهد شد زیرا ظاهراً مهلت قرارداد پیمانکار قبلی به اتمام رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار