رئیس حج و زیارت استان فارس از پیش ثبت‌نام سفرهای نوروزی عتبات خبر داد و گفت: اعزام‌های نوروزی از ۲۴ اسفندماه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۷۰۸۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ 27 January 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم:علیرضا زینلی با اشاره به اینکه پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات از روز گذشته آغاز شده است، اظهار داشت: این پیش ثبت نام تا روز دوازدهم بهمن ماه ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام به دفاتر خدمات زیارتی مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه 145 دفتر در سطح استان فارس آماده ثبت نام متقاضیان هستند، گفت: اعزام سفرهای نوروزی از 24 اسفندماه آغاز می‌شود و تا 8 فروردین 98 ادامه دارد.

رئیس حج و زیارت استان فارس افزود: متقاضیان که قصد تشرف به عتبات در ایام نوروز را دارند باید نسبت به نام‌نویسی و تکمیل فرم مربوط در سایت atabat.haj.ir برای خود و همراهانشان پیش ثبت‌نام کنند.

 

زینلی بیان کرد: زمان اعلام نتایج قرعه‌کشی نیز بعد از پیش ثبت نام‌ها اعلام و نتایج بر روی سایت پیش ثبت نام (atabat.haj.ir) قرار داده می‌شود.

وی همچنین از استمرار سفرهای زمستانی ارزان قیمت خبر داد و عنوان کرد: این سفرها در قالب طرح ابرار شناخته می‌شوند که در استان فارس نیز ثبت‌نام آنها از ابتدای دی آغاز شده و تا اسفندماه ادامه دارد.

زینلی با اشاره به سفرهای زمینی ارزان قیمت افزود: هر هفته 10 کاروان زمینی در قالب طرح ابرار به عتبات اعزام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار