کد خبر: ۷۰۸۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸ 27 January 2019
ارائه تسهیلات بانکی به اصحاب رسانه استان تهران

اسلامشهر- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از ارائه تسهیلات بانکی به اصحاب رسانه این استان خبر داد.

به گزارش «تابناک تهران»؛  احد جاودانی پیش از ظهر یکشنبه در در آیین «رسانه، چهل سالگی انقلاب و خدمات دولت» طی سخنانی گفت: اصحاب رسانه با توجه به حیطه فعالیت و پایبند ی به اخلاق رسانه، بدون غرض ورزی و بد اخلاقی رسانه ای در آگاهی بخشی مردم قدم بردارند، خبرنگاران می بایست سرعت و دقت در خبر را رعایت کنند.

وی با اشاره به اهداف و اخلاق مداری اصحاب رسانه های استان تهران گفت: کم ترین میزان گزارش از شکایت از عملکرد رسانه ها نشان دهنده این است که رسانه ها در انجام وظیفه خود خوب کار کرده اند و خوب کار خواهند کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با اشاره به مشکلات مالی و اقتصادی مطبوعات گفت: مشکلاتی در توزیع آگهی دولتی و غیردولتی برای مطبوعات و رسانه ها وجود دارد، که از استاندار تهران می خواهم، توجه به مطبوعات را بیش از پیش مورد توجه قرار دهد.

وی از ارائه تسهیلات بانکی به اصحاب رسانه خبر داد و گفت: با همکاری خانه مطبوعات جشنواره اصحاب رسانه را در سال جاری خواهیم داشت.

جاودانی گفت: امید است با ورود استاندار  و پیگیری های مدیران مسئول، جهت توزیع و حل مشکلات مطبوعات در خصوص آگهی های دادگستری وآگهی های غیر دولتی نهادهای دولتی بررسی شود و در جهت حل مشکلات مالی مطبوعات چاره اندیشی کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار