مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: معاون وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح چندین پروژه ورزشی روز شنبه سیزدهم بهمن ماه به یزد سفر می‌کند.
کد خبر: ۷۱۰۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷ 31 January 2019

مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد  گفت: سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان برای افتتاح چندین پروژه ورزشی روز شنبه سیزدهم بهمن ماه در دومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر به یزد سفر می‌کند.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده معاون وزیر ورزش و جوانان ابتدا سالن ورزشی دهستان تنگ چنار مهریز که با هزینه‌ای بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان در مساحتی به متراژ ۱۱۰۰ مترمربع احداث شده است، را افتتاح خواهد کرد و سپس چمن مصنوعی دهستان تنگ چنار که با ۱۱۰ میلیون تومان اعتبار و در مساحتی به متراژ یک هزار متر احداث شده، با حضور معاون وزیر افتتاح می‌شود.

شریعتی ادامه داد: آغاز اجرای پروژه مشارکتی ،ماده ۲۷، بخش خصوصی مجموعه ورزشی لاله، اعزام ۴۰ کامیونت تجهیزات خانه‌های ورزش روستایی استان یزد، و افتتاح دفتر خبرگزاری برنا یزد در محل خانه جوان با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان اجرایی می‌شود.

وی گفت: یکی دیگر از برنامه‌های معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان به یزد حضور در شورای عالی ورزشی استان است که با حضور استاندار و مدیران و مسئولان استانی برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان مدال آوران المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور تجلیل خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار