تورهای رایگان اردبیل گردی جهت آشنایی و بازدید گردشگران و مسافران تابستانی از جاذبه های تاریخی طبیعی شهر چشمه های بهشتی تدارک دیده شده است. این تورها هر روز در دو نوبت صبح و بعداز ظهر از ساعت "12:30- 10 "و " 18:30- 16 " از مقابل مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی حرکت می کنند.
کد خبر: ۷۲۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹ 05 August 2015

تورهای رایگان اردبیل گردی جهت آشنایی و بازدید گردشگران و مسافران تابستانی از جاذبه های تاریخی طبیعی شهر چشمه های بهشتی تدارک دیده شده است.

به گزارش تابناک اردبیل، معاون گردشگری استان اردبیل با بیان این مطلب گفت: تورهای رایگان اردبیل گردی با همکاری شهرداری اردبیل، اداره کل اوقاف و امور خیریه، اداره کل حفاظت و محیط زیست، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جامعه راهنمایان تور در ایام تعطیلات تابستان جهت آشنایی و بازدید گردشگران و مسافران از جاذبه های تاریخی و طبیعی اردبیل تدارک دیده شده است.

قادر تقی زاده اضافه کرد: تورهای اردبیل گردی هر روز در دو نوبت صبح و بعداز ظهر از ساعت"12:30- 10 "و " 18:30- 16 " از مقابل مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی حرکت می کنند.

به گفته این مقام مسئول؛ در این تور اردبیل گردی، بازدید از اماکن تاریخی و طبیعی چون پل های تاریخی، جمعه مسجد، منطقه نمونه گردشگری دریاچه شورابیل، موزه تاریخی طبیعی اردبیل، موزه مردم شناسی و ... گنجانده شده است.

وی اظهار داشت: گردشگرانی که از اقصی نقاط کشور به شهر چشمه های بهشتی سفر می کنند، با شرکت در این تور ضمن آشنایی و بازدید از جاذبه های تاریخی طبیعی شهر، اطلاعاتی را نیز در مورد تاریخ اردبیل، مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی و موزه های این شهر توسط راهنمایان تور کسب می کنند.

تقی زاده در پایان با اشاره به برگزاری تورهای استان گردی با هماهنگی دفاتر خدمات مسافرتی از مبدأ شهرستان های اردبیل و سرعین، خاطر نشان کرد: در این تور قابلیت ها و جاذبه های تاریخی و طبیعی شهرستان های نمین، اردبیل، سرعین، مشگین شهر، خلخال و نیر به گردشگران و مسافران معرفی می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار