عامل قتل ۲ سرنشین یک دستگاه خودرو تویوتا با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان وبلوچستاندر محور خاش-سراوان دستگیر شد.
کد خبر: ۷۲۷۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۲ 22 March 2019
قتل

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: درپی وقوع یک فقره قتل مسلحانه ۲ سرنشین یک دستگاه تویوتا ۲۷۰۰ در شهریور سال جاری و فرار قاتل از صحنه جرم بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی، متعاقب پایش‌های اطلاعاتی ردی از قاتل فراری را در خیابان مصطفی خمینی شهر کرمان شناسایی و با نیابت قضائی او را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه بامداد روز گذشته دستگیر و یک قبضه سلاح به همراه ۳۰ تیر جنگی کشف از محل کشف کردند.

سرهنگ ملاشاهی تصریح کرد: متهم ۴۵ ساله در بازجوئی‌های اولیه اعلام داشت در پی اختلافات مالی با افراد مقتول در روز حادثه با یک دستگاه سواری زانتیا در محور خاش –سروان به سمت خودرو تویوتا آنان با استفاده از سلاح کلاش تیراندازی کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: متهم به قتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

گفتنی است، تحقیقات در رابطه با انگیزه و چرایی این جنایت ادامه دارد.

 

ارسال پست مهمان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار