کد خبر: ۷۲۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶ 06 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد شهردار دهدشت در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم ، اظهار داشت: یکی از برنامه و الولیت شهرداری شهر دهدشت تعیین نقشه راه و چشم‌انداز شهر دهدشت در آینده نزدیک است.

جواد تخشا بابیان اینکه شهر دهدشت با وسعت قریب به یک هزار هکتار مربع و جمعیتی بیش از 62 هزار نفر دارای پتانسیل‌ها به ویژه نیروی انسانی کارآمد است،گفت: 140 نفر پرسنل مازاد بر چارت سازمانی در شهر داری دهدشت مشغول به فعالیت هستند که ماهانه مبلغ 350 میلیون تومان باید بابت حقوق و مزایای آنها پرداخت شود.

وی بابیان اینکه ایجاد سرگرمی و و پرکردن اوقات فراغت مردم به ویژه کودکان یکی از فعالیت‌های فرهنگی شهرداری است،عنوان کرد: 10 مورد قصر بادی توسط متقاضیان با همکاری شهرداری دهدشت در محله‌های مختف شهر جهت بازی و سرگرمی کودکان راه‌اندازی شد.

تخشا انعقاد قرارداد فی مابین شهرداری و مستأجرین به تعداد 300 مورد،وصول60 درصد افزایش اجاره‌بها در سال 92 و 93طبق مصوبه شورا،وصول عوارضات خودرویی به تعداد 1600 مورد و وصول عوارض سالیانه اتومبیل به تعداد 200 مورد بخشی از عملکرد 21 ماهه واحد درآمد شهرداری شهر دهدشت برشمرد.

وی بابیان اینکه در سه ماهه اول امسال 36 مورد پروانه ساختمانی صادر شد،ابراز کرد: از ابتدای سال تا کنون 83 مورد پروانه ساختمانی در شهرداری شهر دهدشت تمدید شد.

تخشا تعداد کل مراجعین به واحد ممیزی در سه ماهه اول امسال را 416 نفر برشمرد و گفت: کلیه عوارض ممیزی و نوسازی سنوات گذشته ادارات و نهادهای سطح شهر محاسبه و مکاتبه شد.

شهردار دهدشت با بیان اینکه مشکلات زیست محیطی سبب آزردگی خاطر و سلامت مردم را به خطر می‌اندازد،خاطرنشان کرد: شهرداری دهدشت در این راستا ستاد ساماندهی آلایندگی سمعی و بصری و زیباسازی شهر دهدشت را راه‌اندازی کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار