مدیرکل صدا وسیمای مرکز ایلام تاکید کرد
مدیرکل صدا وسیمای مرکز ایلام بر لزوم تشکیل کمیته رسانه‌ای ستاد اربعین حسینی در ایلام تاکید کرد.
کد خبر: ۷۲۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷ 06 August 2015

به گزارش تابناک ایلام، حجت‌الله رحیم‌زاده ظهر امروز در دیدار با اعضای خانه مطبوعات استان ایلام اظهار داشت: تعامل رسانه‌ها گامی در جهت توسعه استان ایلام است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام با تبریک 17 مرداد سالروز بزرگداشت روز خبرنگار گفت: هماهنگی و همکاری بین رسانه‌ها سبب اعتلاء و توسعه استان در عرصه‌های مختلف خواهد شد.
رحیم‌زاده با اشاره به اینکه خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای مردم هستند، افزود: خبرنگاران و اصحاب قلم در استان می‌توانند به مسئولان محلی کمک کرده و مطالبات و خواسته‌های به حق و جدی مردم را به گوش مسئولان کشوری برسانند و با این کار به حل مشکلات مردم و در نتیجه خروج استان از بن‌بست محرومیت کمک شایان توجهی کنند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام با اشاره به آمادگی صدا و سیما برای همکاری همه‌جانبه با مطبوعات، رسانه‌های محلی و اصحاب قلم در استان ایلام گفت: صدا و سیما به عنوان بزرگترین پایگاه فرهنگی در استان متعلق به همه مردم ایلام است و موفقیت این مجموعه و همچنین برآیند اتحاد و هم‌افزایی میان صدا و سیمای مرکز ایلام با مطبوعات و خبرگزاری‌های استان سبب توسعه و اعتلای ایلام خواهد شد.
رحیم‌زاده همچنین با اشاره به اینکه در ماه‌های اخیر سعی کردیم با مردمی کردن برنامه‌های صدا و سیما و خروج از برنامه‌های استودیو‌محور به سمت برنامه‌های مردم‌محور، مردم را با خود همراه کنیم گفت: برگزاری اعیاد شعبانیه در صدا و سیما و دعوت از مردم برای شرکت در این جشن‌های مردمی از جمله اقداماتی بود که سبب شد مردم کار و فعالیت برنامه‌سازان صدا و سیما را از نزدیک ببینند و این خود عاملی برای ایجاد حس همدلی و همکاری میان مردم و خدمتگزارانشان در صدا و سیمای مرکز ایلام است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام همچنین به تشکیل کمیته رسانه‌ای ستاد اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: وجود عتبات عالیات در کشور عراق و نزدیکی این اماکن مقدس به ایلام بهترین فرصت برای اصحاب رسانه‌های گروهی در استان است تا علاوه بر شناساندن چهره مردم استان ایلام به سایر هموطنانمان به جذب اعتبارات برای توسعه زیر‌ساخت‌ها در استان کمک کنند.
رئیس خانه مطبوعات هم در این نشست با تقدیر از همکاری صدا و سیمای مرکز ایلام با اصحاب قلم در استان گفت: صدا و سیما امروز جزو لاینفک زندگی مردم است.

عبدالحمید کرمی افزود: مطبوعات محلی استان هم آمادگی دارند تا با همکاری و تعامل مناسب با رسانه استانی ضمن حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به حل مشکلات استان و رسیدگی به دغدغه‌های مردم کمک کنند.

در آستانه سالروز بزرگداشت مقام خبرنگار نشست و هم‌اندیشی بین صدا و سیما و خانه مطبوعات استان ایلام برگزار شد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار