استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان گفت: آسیب و خسارت‌های وارد شده به مردم خوزستان بر اثر وقوع سیل با تصمیم دولت تدبیر و امید پرداخت خواهد شد و مردم به هیچ وجه در این زمینه نگرانی نداشته باشند.
کد خبر: ۷۳۰۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ 04 April 2019

غلامرضا شریعتی در جریان بازدید از شهرستان دارخوین، اظهار کرد: آسیب و خسارت‌های وارد شده به مردم خوزستان بر اثر وقوع سیل با تصمیم دولت تدبیر و امید پرداخت خواهد شد و مردم به هیچ وجه در این زمینه نگرانی نداشته باشند.

وی عنوان کرد: در دهستان دریسیه سیل‌بند به صورت موقت با مشکل مواجه شد، اما با ورود دستگاه‌های اجرایی و همکاری گروه‌های جهادی و مردمی این سیل‌بند ترمیم شد و اکنون نیز در دارخوین دو سیل‌بند برای مقابله با سیلاب احتمالی آماده و فراهم هستند.

استاندار خوزستان افزود: ۱۲ دستگاه ماشین‌آلات از جمله کمپرسی، بیل مکانیکی، بولدوزر و... در دارخوین مشغول فعالیت هستند، البته همچنان به ماشین آلات دیگری نیاز است که با مجوز فرمانداری این ماشین آلات به صورت استیجاری فعالیت خواهند کرد.

شریعتی اظهار کرد: میزان دبی رودخانه کارون در دارخوین به ۲ هزار و ۴۰۰ متر مکعب در ثانیه رسیده است و این میزان آب بسیار بالا است و بر همین اساس کنترل آن سخت خواهد بود اما تاکنون به لطف الهی این میزان کنترل شده و برای اهالی منطقه مشکل جدی ایجاد نشده است.

وی عنوان کرد: در گذشته با وجود چنین میزان آبی و در صورت جاری شدن آن تمام روستاهای منطقه زیر آب می‌رفت اما با کمک تمام دستگاه‌های اجرایی، نظامی، انتظامی و مردم افزایش دبی رودخانه کنترل شده است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار