مدیر امور شعب بانک مسکن استان فارس اعلام کرد که نرخ سود تسهیلات ساخت مسکن در بافت‌های فرسوده به نصف کاهش یافته و از 18 درصد به 9 درصد کاسته شده است.
کد خبر: ۷۳۹۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶ 28 April 2019

کمالی با اشاره به اینکه برای انبوه ‌سازان مسکن که نسبت به ساخت مسکن در بافت فرسوده اقدام کنند هم تسهیلات ویژه از سوی بانک مسکن ارائه می‌شود، اظهار کرد: این تسهیلات یک میلیارد و 300 میلیون ریال با نرخ 18 درصد و قابل افزایش تا یک میلیارد و 600 میلیون ریال با نرخ 17 درصد است که انبوه ‌ساز می‌ تواند همین وام را تا سقف یک میلیارد ریال به زوجین انتقال دهد.

وی با بیان اینکه متقاضیان از صبح یکشنبه 8 اردیبهشت برای تشکیل پرونده به شعب بانک مسکن مراجعه کنند، گفت: متقاضیان باید از اداره کل راه و شهرسازی معرفی نامه برای دریافت تسهیلات ساخت مسکن در بافت فرسوده دریافت کنند.

کمالی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امکان دارد مبلغ تسهیلات برای ساخت واحد مسکونی کفایت نکند، بانک مسکن نیز تسهیلات مکملی را در نظر گرفته که براساس آن به سازنده حرفه ای 30 میلیون تومان و به سازندگان حرفه ای که براساس فناوریهای نوین فرایند ساخت را دنبال کنند، 50 میلیون تومان با نرخ 18 درصد پرداخت می کند.

برچسب ها: مسکن ، خانه ، تسهیلات ، وام ، وام مسکن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار