رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: این دانشگاه هم اکنون دارای حدود شش هزار دانشجو و ۱۷۰ عضو هیات علمی است که حدود ۲ هزار دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل هستند.
کد خبر: ۷۴۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵ 09 August 2015
به گزارش تابناک نقل از خبرگزاری مهر جواد واثقی امیری صبح یکشنبه در جمع بسیج اساتید استان، با بیان استقبال از شهدای غواص اظهار داشت: امروزه جمهوری اسلامی ایران و ملت شریف، عزت و افتخار، استقلال، آزادی و سرافرازی شان مدیون جانفشانی ها و رشادت های شهداست و فرهنگ ایثار و گذشت باید همیشه زنده بماند.
رئیس تنها دانشگاه صنعتی شمال کشور با اشاره به تاریخچه دانشگاه گفت: دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در سال ۹۳ به عنوان ششمین دانشگاه صنعتی برتر کشور و یک درصد برتر دانشگاه های تاثیر گذار جهان از سوی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) معرفی شد و همچنین سه عضو هیات علمی این دانشگاه به عنوان دانشمندان تاثیرگذار جهان انتخاب شدند.
رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: پیشرفت علمی دانشگاه باید همراه با رشد و توسعه اخلاق و خصایص اسلامی باشد، ضرورت معرفت افزایی در دانشگاه های ما یک الزام است و هدف از این معرفت افزایی صرفا افزایش دانش دینی نیست، بلکه باید در عمل تجلی یابد و بر حرکات و سکنات و رفتار ما تاثیر گذار باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار