وحید ناصری در گفتگو با تابناک:
دبیر هییت تکواندو استان گفت:تکواندوکاران کرمانشاهی در مسابقات هان‌مادانگ کشور، ۱۲ مدال رنگارنگ کسب کردند.
کد خبر: ۷۴۲۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵ 08 May 2019

وحید ناصری دبیر هیت تکواندو در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:مسابقات هان‌مادانگ کشور در بخش‌های مختلف همچون اجرای حرکات نمایشی، شکست اجسام سنگین و انجام فرم‌های استاندارد و ابداعی با حضور ۲۴ ورزشکار آقا و هشت ورزشکار خانم از استان کرمانشاه در تهران برگزار شد.

ایشان افزودند: در این مسابقات در قسمت آقایان بهنام محمدی، سعید قادری و رضا عبدالملکی به مدال طلا و علی‌رضا صفری، سامان حسینی، عبدالحسین نظرآبادی، آرش خانزاده، محمدطاهر آبادی، سیدفرشید رخش‌ماه و تیم اجرای پوسه سه نفر شامل سجاد ناصری، علی‌رضا آزادی منش و آریا شهسواری به مدال برنز رسیدند.

وی در ادامه با اشاره به درخشش بانوان در این مسابقات افزود: در بخش بانوان شیما داودی مدال نقره و اکرم چوکیان به مدال طلا دست پیدا کرد.

این مسؤول در خصوص شرایط و ضوابط مسابقات هان‌مادانگ، گفت: مسابقات هان‌مادانگ به منظور نمایش قابلیت‌های رشته ورزشی تکواندو برگزار می‌شود و در رشته‌های مختلف همچون اجرای حرکات نمایشی، اجرای فرم‌ها و شکست اجسام به صورت استاندارد و بر طبق شرایط خاص و یکسان در این رشته ورزشی است برگزار می‌شود.

ناصری ادامه دادذ: اجسام سنگین بلوک‌های سیمانی یا آجر‌های سفالی با شرایط خاص و استاندارد این رشته که دارای اندازه و قطر مشخص و تعریف شده‌ای هستند، در بخش شکستن در اختیار ورزشکار قرار می‌گیرد و ورزشکاری که بتواند تعداد بیشتری از آن‌ها را بشکند مقام بالاتری را کسب خواهد کرد.

وی در توضیح بخش حرکات نمایشی، یادآور شد: ورزشکاران در این بخش در مدت ۷۰ ثانیه چند تخته را می‌شکنند و داوران به زیبایی و پیچیدگی حرکات انجام شده امتیاز می‌دهند و ورزشکاری که بیشترین امتیاز را کسب کند مقام بالاتری را کسب می‌کند.

دبیر هیأت تکواندو استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: نیما محمد‌یاری در بخش نونهالان به اردوی تیم ملی برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا دعوت شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار