کد خبر: ۷۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۴ 23 February 2015
معاون انتظامی واجتماعی فرمانداری کرج از آغاز طرح آماده سازی مکان های اقامتی این شهرستان برای پذیرایی از مسافران نوروزی خبرداد.
به گزارش ایرنا، رضا عسگری روز دوشنبه در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی که با هدف نظارت بهداشتی بر مکان های اقامتی و پذیرایی کرج برگزارشد، افزود: تمام مراکز اقامتی و پذیرایی این شهرستان درآستانه سال جدید، موظف به آماده سازی این مکان ها با محور قرار دادن نکات ایمنی و بهداشتی هستند.
وی دراین نشست که مدیران آموزش و پرورش ، بهداشت و درمان ، نیروی انتظامی، پلیس راه و میراث فرهنگی و گردشگری کرج حضور داشتند، گفت: آماده سازی مکان های اقامتی موقت در مدارس با در نظر گرفتن امکانات لازم در تامین استراحتگاه برای مسافران نوروزی موثراست.
عسگری تاکید کرد: هریک از دستگاه های اجرایی و انتظامی باید به سهم خود برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی در کرج انجام وظیفه کنند.
معاون انتظامی فرمانداری کرج اظهار داشت: این شهرستان در مسیر مسافران 14 استان کشور قرار دارد، ضمن آنکه در ایام نوروز از مناطق مختلف ایران پذیرای میهمان هستیم ، بنابراین توجه به نکات ایمنی در جاده ها ، بهداشت در مکان های پذیرایی ، امداد و نجات در محورهای مواصلاتی و تامین نیازهای درمانی باید دراولویت کاری قرار گیرد. 
وی، آماده سازی مدارس و ارتقای بهداشت دراین مکان ها را برای پذیرایی از مسافران نوروزی موثر ازریابی کرد.
معاون فرماندار کرج گفت: تهیه بروشورهای راهنمای مسیر برای مسافران نوروزی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه شود.
عسگری از فعالیت 26 پایگاه امدادی فوریت های پزشکی در استان البرز بویژه محورهای ارتباطی کلانشهر کرج خبرداد و اضافه کرد: سه دستگاه موتورآمبولانس، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز به این تجهیزات امدادی برای ارایه خدمات به مسافران نوروزی افزوده می شود.
وی خاطرنشان کرد: استقرارتیم های امدادی شامل اورژانس ، جمعیت هلال احمر و آتش نشانی کرج در مکان های مختلف از 27 اسفند ماه سال جاری آغاز و تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه می یابد.
شهرستان کرج در ایام نوروز پذیرای هزاران مسافر از سراسر کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار