فرماندار شهرستان شمیرانات گفت: حکم دیوان عدالت اداری در خصوص هتل "آرینا" هنوز به فرمانداری شمیرانات ابلاغ نشده است.
کد خبر: ۷۵۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹ 11 August 2015
عزت‌الله خان‌محمدی در نشست خبری درباره رفع تصرف اراضی ملی و تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز اظهار داشت: 180 مورد ساخت و ساز غیرمجاز و اراضی ملی تصرف شده به وسعت 165 هکتار در دو سال گذشته رفع تصرف شده است که ارزش ریالی آم بیش از 9 میلیارد تومان برآورد شده است.
وی با اشاره به اینکه در دو سال اخیر ساخت و ساز غیرمجازی صورت نگرفته است بیان داشت: دستگاه‌های امنیتی و قضایی در جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و رفع تصرف اراضی ملی نقش بسزایی داشته‌اند و حدود 15 تا 16هکتار پرونده زمین‌خواری دانه‌ درشت‌ها شناسایی و تشکیل پرونده شده است..
فرماندار شمیرانات درباره تغییر کاربری‌ها اظهار داشت: 50 هکتار از اراضی که تغییر کاربری داده شده است به حالت اولیه بازگشته و 80 درصد تخلفات ساختمانی نیز در این شهرستان کاهش یافته است.

خانمحمدی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر تبلیغات زودرس مربوط به مجلس شورای اسلامی گفت: ما در شهرستان تبلیغات زودرس نداشته‌ایم اما تحرکات محافلی وجود دارد و تبلیغاتی را علیه و یا به نفع کسی مشاهده نکرده‌ایم.
وی در خصوص مدرک تقلبی یکی از اعضای شورای روستای لواسان گفت: این موضوع را صورت جلسه کرده‌ایم و از دید ما تخلف محسوب می‌شود و منتظر رای هیئت استان تهران هستیم که به محض اطلاع نتیجه آن را اعلام می‌کنیم.

فرماندار شمیرانات درباره ساماندهی دشت لار افزود: این دشت از لحاظ زیست محیطی بسیار ارزشمند است و بیش از 300 گونه گیاهی و با وجود تنوع آبزیان، حیوانات و همچنین سد لار که بخش عمده‌ای از آب تهران را تأمین می‌کند بسیار حائز اهمیت است.

وی درباره پتانسیل‌های گردشگری در شهرستان شمیرانات اظهار داشت: این شهرستان با توجه به نزدیکی که با پایتخت دارد و هوای مناسب آن دارای پتانسیل‌های زیادی در بخش گردشگری است که با ورود بخش خصوصی می‌توان اقدامات مطلوبی در این زمینه انجام داد.
فرماندار شمیرانات درباره بهره‌برداری کامل از پیست شمشک بیان داشت: پیست شمشک برند بین‌المللی است که برای توسعه، رفع نواقص موجود و ساماندهی آن نیازمند همکاری با بخش خصوصی هستیم که در این زمینه آمادگی لازم را داریم.

فرماندار تأکید کرد: نقشه طرح جامع گردشگری در شهرستان انجام شده است و درباره فاز دوم و اجرایی آن نیز بزودی جلساتی برگزار می‌شود.

حکم دیوان عدالت اداری درباره هتل "آرینا" به فرمانداری ابلاغ نشده است

خانمحمدی درباره تعیین و تکلیف پرونده هتل آرینا در شهرستان شمیرانات اظهار داشت: حکم دیوان عدالت اداری در خصوص هتل "آرینا" هنوز به فرمانداری شمیرانات ابلاغ نشده است و اگر حکم تخریب آن به فرمانداری و استانداری تهران ابلاغ شود دیگر نیاز به بررسی مجدد در کمیسیون ماده 99 نیست و آن حکم اجرایی خواهد شد.

فرماندار شمیرانات در خصوص برخورد با پرمصرفان در آب اظهار داشت: برابر قانون با مشترکان پر مصرف آب برخورد می‌شود و به محاکم قضایی معرفی خواهند شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار