فرماندار اسلامشهر گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از تاریخ 13 تا 23 اسفندماه برگزار می شود و شهروندان می توانند اقلام اساسی و مورد نیاز خود را با تخفیف تهیه کنند.
کد خبر: ۷۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶ 24 February 2015
به گزارش مهر، امیرالله حقیقی در اولین جلسه ستاد تنظیم بازار ویژه سال جدید با تاکید بر اینکه تمام اقلام شب عید شهروندان اسلامشهر باید از نظر کیفیت، کمیت و قیمت مورد نظارت قرار بگیرند اظهار داشت: شبکه بهداشت با همکاری نهادهای مربوطه بر کیفیت محصولات ارائه شده نظارت می کند شکایات مردمی توسط بازرسان ویژه رسیدگی خواهد شد، شهروندان باید احساس آرامش و اطمینان داشته باشند چرا که ما خدمتگذاران مردم هستیم.

این مسئول با اشاره به ساماندهی مراکز و بازارهای محلی در اسفندماه تا پایان سالجاری افزود: تکلیف فروشندگان مرغ و ماهی در ایستگاه نوری باید هر چه زودتر مشخص شود شهروندان از آلودگی های ایجاد شده توسط این صنوف گلایه دارند دستفروش های سطح شهر در این ایام با هدایت صحیح و برخورد مناسب ساماندهی شوند تا مشکلات ترافیکی ایجاد نشود.

وی با اشاره به سهمیه میوه شهرستان خاطرنشان کرد: هیچ گونه کمبودی در زمینه اقلام مورد نیاز مردم در شب عید وجود ندارد اما در خصوص میوه 60 تن سیب و 260 تن پرتغال برای این شهرستان در نظر گرفته شده که با توجه به جمعیت و نیاز شهروندان کم است و در تلاش هستیم تا با رایزنی بتوانیم میوه های بیشتری را از مراکز مربوطه تهیه کنیم.

فرماندار اسلامشهر گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا نیز از تاریخ 13 تا 23 اسفندماه در محل دائمی این نمایشگاه یعنی جنب اتوبوسرانی برگزار می شود و شهروندان می توانند اقلام اساسی و مورد نیاز خود را با تخفیف تهیه کنند.

حقیقی ضمن تقدیر از تلاشهای نیروی انتظامی در تامین امنیت شهرستان متذکر شد: با توجه به نزدیکی ایام پایان سال و چهارشنبه سوری بازرسان با فروشندگان مواد محترقه برخورد جدی خواهند کرد و اطاق اصناف بر عملکرد رنگ فروشی ها نظارت دقیق خواهند داشت با توجه به فرارسیدن ایام فاطمیه صنوف شهرستان اسلامشهر نسبت به نصب پلاکارد و برگزاری مراسم این ایام کوشا خواهند بود.

وی افزود: شهرستان اسلامشهر به دلیل موقعیت جغرافیایی خود مسیر تردد بسیاری از شهروندان دیگر شهرهای کشور است و گاها نیاز می شود که در این شهر اسکان یابند، در این راستا جمعیت هلال احمر با همکاری آموزش و پرورش و دیگر نهادها آمادگی استقبال از مسافران نوروزی را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار