فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از دستگیری گردانندگان یک سایت با محتوای فروش کالای قاچاق و ممنوعه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۵۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹ 12 August 2015
سرهنگ سلمان آدینه وند روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: ماموران پلیس «فتا» فضای تولید و تبادل اطلاعات شهرستان پاکدشت در پی پایش فضای مجازی، وب سایتی را با محتوای فروش کالای قاچاق ممنوعه و داروهای غیر مجازشناسایی کردند که پیگیری های لازم در خصوص شناسایی عوامل راه اندازی این سایت صورت گرفت.
وی افزود: پس از انجام فعالیت های تخصصی و جمع آوری مستندات لازم، دستور قضایی برای پیگیری و دستگیری یکی از گردانندگان این وب سایت که در تهران ساکن بود دریافت و متهم با شگردهای خاص تخصصی دستگیر شد.
سرهنگ آدینه وند گفت: در بازجویی های به عمل آمده از متهم وی به خرید و فروش اجناس ممنوعه و انواع داروهای غیرمجاز در پوشش شرکت حمل و نقل و پیک موتوری اعتراف کرد.
وی افزود: با شناسایی مخفیگان سایر متهمان این پروند و بازرسی از این محل مقادیری اجناس ممنوعه و داروی غیرمجاز کشف و دو نفر دیگر از گردانندگان این وب سایت دستگیر شدند.
سرهنگ آدینه وند با اشاره به عملکرد سال جاری فرماندهی انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: با پیگیریهای مستمر نیروی انتظامی و ورود پلیس های تخصصی از ابتدای سال تا کنون بیش از 91 کیلو گرم انوع مواد مخدر در پاکدشت کشف شد که این امر به متلاشی شدن پنج باند توزیع مواد افیونی منجر شد.
وی از انهدام باند ساخت تجهیزات ماهواره ای ، انهدام هفت باند سرقت خوردرو ، کشف 17 هزار لیتر انواع سوخت قاچاق به عنوان دیگر اقدام پلیس پاکدشت در پنج ماه گذشته خبر داد.
فرمانده انتظامی پاکدشت با اشاره به انهدام باند سارقان زور گیر در این شهرستان افزود: چند سارق سابقه دار به سرکردگی فردی به نام مستعار دنی تیز با ایستادن برابرعابر بانک ها و بانک های شهرستان با شناسایی افرادی که پول نقد به همراه داشتند اقدام به زورگیری و دزدی از مردم می کردند که در نهایت با تلاش پلیس پاکدشت اعضای باند دستگیر شد.
آدینه وند گفت: این باند سرقت و زورگیری که متشکل از سه نفر از مجرمین سابقه دار بودند در تحقیقات فنی پلیس به 30 فقره سرقت اعتراف کردند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار