محمدحسن انصاری ادامه داد: فعالیت کاندیداها از هم‌اکنون رصد و ثبت شده و با تبلیغات زودهنگام برخورد می‌شود.
کد خبر: ۷۶۱۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 13 July 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام رضا صادقی در آیین عبادی-سیاسی نماز جمعه داراب با اشاره به کارکرد شورای نگهبان در ساختار نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: شورای نگهبان در عرصه انتخابات به دور از هرگونه آلایش و پیرایه و با خلوص به میدان می‌آید و فقهای این شورا از اعتبار و حیثیت خود مایه می‌گذارند تا در نهایت به هدف غایی که اجرای احکام دین مبین اسلام و قانون اساسی است، بپردازند.

امام جمعه داراب شورای نگبهان را حافظ نظام و انقلاب برشمرد و افزود: هر کس علیه شورای نگهبان تبلیغ کند یا دشمن نظام است یا برای مردم و نظام مضر است.

صادقی خاطرنشان کرد: وظیفه شورای نگهبان این است که به مخالفان و معاندان نظام کار کلیدی نسپارد و دفاتر نظارت شورای نگهبان در شهرستان‌ها نیز با حضور افراد متدین، شایسته و مخلص فعالیت می‌کنند که هدف اصلی‌شان انتخاب کاندیدای شایسته و مورد نظر عموم مردم است.

وی گفت: برخلاف تبلیغات منفی رسانه‌های معاند، در دوره‌های مختلف انتخابات کاندیدای مورد نظر مردم انتخاب و معرفی شده است و در این زمینه شائبه‌ای وجود ندارد.

صادقی بر حضور حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات تاکید کرد و گفت: همه کاندیداها صالح و مورد تایید شورای نگهبان هستند اما شایسته است مردم صالح‌ترین فرد را انتخاب کنند و همه جوانب را بسنجند.

مسؤول شبکه ناظران شورای نگهبان داراب نیز پیش از خطبه‌های نماز جمعه گفت: ناظران شورای نگهبان باید زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کنند.

محمدحسن انصاری ادامه داد: فعالیت کاندیداها از هم‌اکنون رصد و ثبت شده و با تبلیغات زودهنگام برخورد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جهت برپایی شایسته انتخابات، هیات نظارت و اجرا در کنار نیروهای امنیتی و انتظامی از آمادگی لازم برخوردار بوده و مردم نیز با انتخاب اصلح در این مرحله از انتخابات مجلس شرکت می‌کنند.

انصاری ضمن تاکید بر اصل بی‌طرفی شورای نگهبان گفت: مذاکرات مطرح شده در شورای نگهبان به طور شفاف در سایت شورای نگهبان اطلاع رسانی می‌شود و این شورا با مردم ارتباطی مستقیم و صادقانه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار