مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران گفت: ۴۷ بافت صنعتی با ۲۲۵ هزار نفر اشتغال در استان تهران فعال و منتظر مصوبه هیات دولت برای دریافت مجوز هستند.
کد خبر: ۷۶۷۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱ 31 July 2019

به گزارش تابناک تهران؛ صابر پرنیان در حاشیه بازدید محمدعلی وکیلی، دبیر هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: منطقه پردیس ۵ بافت صنعتی دارد، که ۷۵ هزار نفر در آن ها مشغول به کار هستند و دولت در نظر دارد، این واحدها در قالب ۹ هزار واحد صنفی و صنعتی سامان دهی شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران اضافه کرد: در استان تهران ۴۷ بافت صنعتی دارد، که ۲۲۵ هزار نفر در این واحدها مشغول به کار هستند.

وی با بیان این که این واحدهای صنعتی مشکلات عدیده ای دارند، گفت: این واحدها ایجاد اشتغال کردند، اما مکان فعالیت آن ها مجوز فعالیت ندارد و در بروکراسی اداری هستند و توقعی از مسئولان ندارند، فقط نیاز به مجوز دارند.

پرنیان از طرح مشکلات بافت های صنعتی در هیات دولت خبر داد و افزود: پس از تصویب هیات دولت به این بافت ها پروانه شهرک های صنعتی غیردولتی اعطا می شود و با این پروانه واحدهای صنعتی می توانند، بدون دخالت شهرداری و دیگر دستگاه ها مانند یک واحد صنعتی شناسنامه دار ثبت برند کرده و از تسهیلات دولتی بهره مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار