فرماندار اسلامشهر با اشاره به اینکه یک مشکل بزرگ اسلامشهر بحث سرقت های خرد است که مشکل از نیروی انتظامی نیست گفت: در خواست اعزام تیم متخصص برای مبارزه با سرقت های خرد را داده ایم.
کد خبر: ۷۶۸۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳ 04 August 2019

به گزارش تابناک تهران، مسعود مرسلپور مقدم ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی اسلامشهر اظهار داشت: اسلامشهر همانطور که نکات مثبت ارزنده دارد به لحاظ تراکم جمعیتی و نزدیکی به تهران مشکلاتی نیز را نیز از حیث امنیتی و اجتماعی داشته و دارد اما مهم این است که که عوامل پلیس تلاش های خوبی داشته اند.

مرسلپور افزود: نیروی انتظامی در حوزه امنیتی اجتماعی و کشف سرقت های مهم که می توانست امنیت روانی شهروندان را به مخاطره بیاندازد بحث تردد اتباع بیگانه که مسائل امنیتی خاص خود را داشته بسیار خوب عمل کرده است.

وی گفت: یک مشکل بزرگ اسلامشهر بحث سرقت های خرد است که مشکل از نیروی انتظامی نیست و تراکم خودرو و نبود پارکینگ مشکلاتی را ایجاد کرده و البته به شدت نیست اما مختومه اعلام شدن پرونده ها سبب ازرده خاطری خواهد شد.

فرماندار اسلامشهر بیان داشت: در خواست کرده ایم که تیمی تخصصی به اسلامشهر اعزام کنند که بتوانیم با سرقت ها مبارزه کنیم چرا که ما با سرقت های بی نام و نشان خوب مبارزه کرده ایم و در بحث مبارزه با مواد مخدر تلاش های ارزنده نیروی انتظامی و پشتیبانی اطلاعات و سپاه سیدالشهدا و بسیج کشفیات خوبی داشتیم که در استان تهران دارای رتبه شده است.

مرسلپور ازود: تلاش بی ادعای نیروی انتظامی در تاریخ ثبت خواهد شد همانطور که شهادت ۳ هزار شهید مبارزه با مواد مخدر ثبت شده است لذا باید بدانیم مردم و مسئولین اسلامشهر قدر زحمات نیروی انتظامی را فهمیده و خواهند فهمید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار