معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان آذربایجان شرقی گفت: حوزه هنری این استان با 15 فیلم در چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری حضور دارد.
کد خبر: ۷۷۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲ 15 August 2015

به گزارش تابناک تبریز و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی؛ جواد کریم نژاد افزود: فیلم های فوق شامل 10 فیلم کوتاه داستانی، 2 فیلم مستند و 3 اثر پویانمایی و موشن گرافیک می باشند.

وی اسامی فیلم های کوتاه و داستانی را دیدار در دل شب به کارگردانی رستم نظری، May fly به کارگردانی مهدی شایقی، فاش به کارگردانی مشترک بهمن و بهرام ارک، یول به کارگردانی یونس مقدم، آن سوتر از سیاهی کاری از قربانعلی طاهری فر، 5 دقیقه تا پایان از علیرضا سلمانپور، کنترل کاری از محمد هادی امینی، آیریلیق به کارگردانی نادر ساعی ور، آنا به کارگردانی صمد علیزاده و مهتاب از آرش زینال خیری برشمرد.

وی فیلم های مستند ارسالی به جشنواره تولیدات را موزاییک به کارگردانی یعقوب جدیری و کوزمک کاری مشترک از علیرضا سلمانپور و یونس طراحی عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: سلطه کاری از مسعود گوروانی، اعتقاد از امیر واحدی و روشن و خاموش به کارگردانی امیر شروانی 3 اثر پویانمایی هستند که در چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی ارسال شده است.

کریم نژاد در ادامه گفت: یکی از اهداف ذاتی حوزه هنری تولید محتوا و اثر است و حوزه هنری استان در سال های اخیر تولید محوری در زمینه های مختلف هنر را بر اساس رسالت سازمانی مبنای کار خود قرار داده است.

شایان ذکر است، حوزه هنری استان آذربایجان شرقی در مجموع با 193 اثر هنری فرهنگی در رشته های هنرهای تجسمی، نمایش، هنرهای تصویری، ادبیات، موسیقی، در چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری که در مهرماه سال جاری در اصفهان برگزار خواهد شد، حضور دارد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار