رضایی مهمترین اولویت دولت در آینده را حل مشکلات اقتصادی عنوان کرد و گفت: دولت باید بتواند از تنگناها و مشکلات اقتصادی که وجود دارد فائق بیاید و اگر بتواند این کار را انجام دهد می تواند رضایت مندی مردم را جلب کند و در غیر این صورت ممکن است بدبینی و سیاه بینی ها نیز در جامعه بیشتر شود.
کد خبر: ۷۷۵۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶ 29 August 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان:«مسعود رضایی» با اشاره به عملکرد دولت گفت: اگر می خواهیم عملکرد دولتی را مورد ارزیابی قرار دهیم باید با توجه به استطاعت، توانمندی و امکانات و اعتباری که دارد این ارزیابی را انجام دهیم. گاهی اوقات ممکن است دولتی موفق باشد اما این موفقیت به دلیل مشکلاتی که هست در جامعه دیده نشود.

 

 

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت شروع خوبی داشت اما متاسفانه به دلیل تحریم ها و تنگناهای اقتصادی که بوجود آمد نتوانست به وعده هایش به خوبی عمل کند و تحریم ها باعث شد که مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بیشتر شود و به نوعی نارضایتی در کشور نیز بیشتر شد.

 

 

وی با بیان اینکه عملکرد دولت دربسیاری از حوزه ها و از جمله سیاست خارجی عملکرد موفق و قابل قبولی است، گفت: مشکلات اقتصادی از گذشته درکشور وجود داشت و فسادهای اقتصادی نیز از گذشته در درون سیستم وجود داشت که با توجه به تنگناهای اقتصادی که در پی تحریم ها ایجاد شد لذا این مشکلات بیشترخودشان را نشان دادند و مردم را در فشار قرار دادند.

 

 

رضایی بیان کرد: گاهی اوقات فساد در سیستم وجوددارد اما به دلیل وفور نعمتی که وجود دارد ممکن است که این فساد خودش را نشان ندهد و در زمانی این فسادها بیشتر خودش را نشان می دهد که کشور در مضیقه و فشار قرار دارد. در حال حاضراین شرایط در کشور ایجاد شده است که فسادهای که از قبل در کشور وجود داشته اند خودش را نشان می دهد.

 

 

وی ادامه داد: مشکلات و نارسایی های در کار دولت بوده است اما بازهم این به معنای این نیست که تمامی خدمات و فعالیت های دولت رانادیده بگیریم بلکه ما باید با توجه به شرایط ،عملکرد دولت را مورد ارزیابی قراردهیم.

 

 

وی مهمترین اولویت دولت در آینده را حل مشکلات اقتصادی عنوان کرد و گفت: دولت باید بتواند از تنگناها و مشکلات اقتصادی که وجود دارد فائق بیاید و اگر بتواند این کار را انجام دهد می تواند رضایت مندی مردم را جلب کند و در غیر این صورت ممکن است بدبینی و سیاه بینی ها نیز در جامعه بیشتر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار