جلسه تکریم و معارفه مدیریت امور شعب استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل بانک ایران زمین با حضور معاون عملیات بانکی، مدیریت امور شعب استان ها، معاونین استان و کلیه همکاران ستاد و صف در این استان ها برگزار شد.
کد خبر: ۷۸۰۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲ 16 September 2019

هادی قدیمی عضو هیات عامل بانک ایران زمین، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شهرود مدیرسابق و خیر مقدم به اسدی مدیرجدید استان، خواستار تلاش بیش از پیش همکاران در راستای تحقق اهداف بانک شد.
وی ضمن تاکید بر حمایت از رونق تولید اظهار داشت: شعب تلاش خود را جهت جذب منابع ارزان قیمت بیشتر از گذشته کنند تا با ارائه طرح های مختلف از طرح های رونق تولید و کارآفرینی حمایت شود.
قدیمی با بیان این که جذب منابع با هر قیمتی مطلوب بانک نیست و باید ترکیب منابع به سمت جذب منابع ارزان قیمت سوق داده شود، تاکید کرد: صدور ضمانت نامه و گشایش اعتباری اسنادی باید در دستور کار شعب قرار گیرد این امر به طور حتم با تلاش و مساعی کارکنان در این زمینه محقق می شود.
معاون عملیات بانکی در ادامه به اهمیت موضوع آموزش و ارتقاء کیفی آموزش تأکید فراوان داشت و بیان کرد: کارکنان باید خود را با استراتژی بانک که حول محور بانکداری دیجیتال است همگام کرده تا بتوانیم سهم خود را از بازار به دست آوریم.
در ادامه حسینی کناروئی به ارائه آمار کلی و جامع استان پرداخته و رتبه و جایگاه مدیریت را در بین سایر مناطق مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و نقاط ضعف و قوت استان را بررسی کردند.
شهرود مدیرسابق استان در خصوص عملکرد 3 ساله خود به ارائه گزارش و آمار پرداختند، سپس اسدی، مدیریت جدید استان، ضمن تقدیر و تشکر از مدیران ارشد بانک ابراز داشت که هدف مدیریت را بر اساس اهداف ابلاغی بانک قرار می دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار