فرماندار تهران تاکید کرد: جابجایی یک میلیون و ۲۰۰ هزار دانش آموز پایتخت در ابتدای سال تحصیلی باید خواب شبانه را بر مسئولان حرام کند.
کد خبر: ۷۸۰۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹ 16 September 2019

فرماندار تهران: خواب شبانه بر مسئولان پایتخت حرام است

به گزارش تابناک تهران، عیسی فرهادی روز دوشنبه در مراسم رونمایی و الصاق نمادین برچسب سرویس مدارس پایتخت افزود: یکی از مهمترین دغدغه هایی که اکنون پیش روی مسئولان تهران وجود دارد، جابجایی دانش آموزان و اقدامات لازم برای سرویس مدارس است.

وی با بیان اینکه امروز آمادگی لازم در تاکسیرانی، پلیس راهور، فرمانداری، آموزش و پرورش و انجمن اولیا و مربیان در زمینه سرویس مدارس وجود دارد، تاکید کرد: در همین زمینه علاوه بر نظارت بر ناوگان حمل و نقل، مدیران مدارس واقع در حاشیه بزرگراه ها و خیابان های پرتردد نیز باید نظارت و دقت لازم را برای حفظ امنیت لازم داشته باشند.

فرهادی آموزش و پرورش را بزرگترین سرمایه ملت خواند و اظهارداشت: هیچ زیرساختی در جامعه مهمتر از این نهاد وجود ندارد، چون تربیت انسان ها و نیروی کار آینده کشور را بر عهده دارد.

فرماندار تهران با تاکید بر اینکه طی ۴۰ سال گذشته اقدامات بسیاری در حوزه آموزش و پرورش در کشور انجام شده است، گفت: با وجود این اقدامات، همچنان این نهاد تا رسیدن به جایگاه واقعی خود فاصله بسیاری دارد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون پایتخت ۲۶۴ مدرسه بالای قدمت ۶۰ سال دارد و باید موضوع بازسازی و مقاوم سازی آن را مدنظر قرار داد.

فرهادی اعلام کرد: نزدیک ۲۰ هزار کلاس درس باید در پایتخت راه اندازی شود؛ در شرایط کنونی با وجود آنکه یک دوازدهم جمعیت دانش آموزی کشور در تهران به تحصیل می پردازند اما مدارس این شهر از لحاظ تعداد کلاس و امکانات در شرایط قابل قبولی در کشور قرار ندارند.

معاون عمرانی فرماندار تهران نیز در ادامه این جلسه نصب برچسب بر روی سرویس مدارس را فرصتی برای نظارت عالیه بر ناوگان حمل و نقل دانش آموزان و تایید صلاحیت رانندگان ذکر کرد و گفت: سال گذشته ۱۷۰ هزار دانش آموزاز این سرویس استفاده کردند و والدین نسبت به خدمات ارائه شده اعتراض هایی داشتند.

غلامحسین آرام ادامه داد: متناسب با این اعتراضات، آئین نامه و مصوبه هیات دولت برای نظارت و ساماندهی ناوگان سرویس مدارس به ما تکلیف شد و تشکیل کارگروه های مربوطه در دستور کار قرار گرفت.

در پایان این مراسم از برچسب سرویس مدارس رونمایی و به صورت نمادین این برچسب بر روی تعدادی از تاکسی ها نصب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار