جشنواره بومی محلی عرضه محصولات لبنی و تولیدات روستایی و عشایری در روستای هدف گردشگری بیله درق شهرستان سرعین به مناسبت هفته دولت برگزار می شود.
کد خبر: ۷۸۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸ 17 August 2015
مسوول میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری سرعین هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی توانمندی های گردشگری روستای بیله درق و آشنایی مسافران و گردشگران با آداب و رسوم و محصولات محلی ، روستایی و عشایری ذکر کرد.
سید صادق حسینی روز دوشنبه افزود: در این جشنواره علاوه بر برپایی غرفه های مختلف که در آن محصولات و تولیدات محلی عرضه خواهد شد برنامه های جانبی ازجمله موسیقی آذری نیز برای بازدید کنندگان اجرا می شود.
وی با اشاره به نقش تاثیرگذار اینگونه برنامه ها در معرفی قابلیت های گردشگری روستایی و بالا بردن مدت ماندگاری مسافران و گردشگران اظهار کرد: برنامه ها و جشنواره های متعددی در این زمینه تدوین و پیش بینی شده که در صورت تامین اعتبار و امکانات به تناوب در طول سال اجرا خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی اردبیل ، او افزود: جشنواره بومی محلی عرضه محصولات لبنی و تولیدات روستایی و عشایری از اول شهریور در روستای هدف گردشگری بیله درق سرعین آغاز و تا پایان همین ماه ادامه خواهد داشت.
شهر توریستی سرعین با آب و هوای دلپذیر ، ده ها دهنه آبگرم معدنی و پیست اسکی آلوارس یکی از مناطق گردشگرپذیر کشور است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار