مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس با اشاره به تغییر برنامه سینماهای شیراز گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس فیلم رد خون با عنوان شناخته شده ماجرای نیمروز ۲ در شیراز اکران می‌‌شود.
کد خبر: ۷۸۲۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 24 September 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم:رسول شهابیان با اشاره به برنامه سینماهای این شهر اظهار داشت: در حال حاضر فیلم‌های رد خون، تگزاس 2، زهرمار و شاه‌کش در سینماهای شیراز اکران می‌‌شود.

وی با بیان اینکه فیلم رد خون با موضوع دفاع مقدس از فردا بر روی پرده سینما قرار می‌گیرد،گفت: این فیلم در شیراز در سینما سعدی و پیام اکران می‌شود و مدت ماندگاری و اکران آن بستگی به استقبال مخاطبین دارد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس با اشاره به این فیلم افزود: رد خون که با عنوان شناخته‌تر ماجرای نیمروز 2 مطرح است، به کارگردانی محمدحسین مهدویان به اواخر جنگ تحمیلی و عملیات مرصاد می‌پردازد و در جشنواره سی و هفتم فجر موفق شد در 3 بخش برنده سیمرغ شود.

 

شهابیان درباره دیگر سینماها و برنامه اکران آنها بیان کرد: در سینما شیراز و سینما ایران فیلم تگزاس 2 اکران می‌شود، این فیلم به کارگردانی مسعود اطیابی در ژانر طنز و کمدی ساخته شده است.

وی با اشاره به برنامه اکران سینما فلسطین عنوان کرد: فیلم زهرمار به کارگردانی جواد رضویان یکی از فیلم‌هایی است که در این سینما اکران می‌شود که با درون‌مایه طنز به بیان برخی از آسیب‌های اجتماعی می‌پردازد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس تصریح کرد: فیلم دیگری که در این سینما اکران می‌شود، فیلم «شاه‌کش» است که این فیلم به کارگردانی وحید امیرخانی به یک موضوع اجتماعی می‌پردازد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار