کد خبر: ۷۸۴۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۴ 02 October 2019

نشست مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سرپرست  دانشگاه علوم پزشکی ، با حضور اعضا برگزار شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دکتر پرویز یزدانپناه گفت : از طرف مجمع خیرین سلامت در حوزه ساخت و ساز کمک خوبی در سطح استان به دانشگاه شده است.
یزدانپناه افزود : لازم است ارتباط با خیرین حوزه سلامت گسترده تر شود که در این زمینه شناسایی و استفاده از ظرفیت فرزندان استانی یکی راه های توسعه مجمع خیرین سلامت است.
در ادامه این نشست محسن جلیل سرپرست فوریت ها پزشکی استان گفت : اورژانس استان در مناطق مختلف شهری و جاده ای در سطح استان نیازمند همکاری خیرین است خصوصا در بحث ایجاد فضای فیزیکی و احداث ساختمان پایگاه های جاده ای.
 
رئیس هیت مدیره مجمع با تقدیر و تشکر از ریاست دانشگاه و مجموعه اورژانس 115برای تشکیل این جلسه از اعلام آمادگی مجمع خیرین سلامت برای کمک به توسعه پایگاه  ها و تجهیزات اورزانس خبر داد.
کیان دهراب پور افزود : از همه فرزندان استان که در استان و یا خارج از استان حضور دارند می خواهیم که برای توسعه سلامت استان بویژه در حوزه ی توسعه و تجهیز پایگاه های اورژانس با مجمع خیرین سلامت استان همکاری کنند.
لازم به توضیح است در این نشست با نظر مجمع ، تصمیم گرفته شد ، نسبت به احداث و تجهیز پایگاه های اورژانس اقداماتی صورت پذیرد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار