معاون فرهنگی واجتماعی شهردار تبریز با اشاره به اجرای موفق جشنواره تبریزیم اجراهای عمومی این جشنواره را بهترین کارگاه آموزشی در جهت تقویت مفاهیم شهروندی عنوان کرد.
کد خبر: ۷۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴ 18 August 2015

به گزارش خبرنگارما و به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی، حجت الاسلام حمیدی با بيان اينكه اين معاونت همه برنامه‌ريزي‌هاي اصولي خود را براي برگزاري جشنواره‌های به مراتب باشكوه و پربار عملي كرده است، افزود: برنامه‌هاي تدوين شده جشنواره های امسال براي عموم مردم در نظر گرفته شده است و انتظار مي‌رود كه اين جشنواره ها بتواند به مطالبات مردم در بخش فرهنگي پاسخ دهند.

حجت الاسلام احمد حمیدی ضمن تقدیر وتشکر از سازمان فرهنگی هنری شهرداری در برگزاری موفق این جشنواره، در راستای پاسخگویی به دغدغه های فرهنگی مدیریت شهری با رویکرد آموزش شهروندی و ایجاد نشاط اجتماعی، عنوان کرد: برگزاری این قبیل جشنواره ها ، راهکاری بلند مدت و اثرگذار در جهت آموزش، ترویج و نهادینه سازی آموزه های فرهنگی است.

حمیدی افزود: طی برنامه ريزي های انجام یافته، با پایان جشنواره تبریزیم ،گروه‌هاي نمايش برگزيده و منتخب، با اجرای نزدیک به صد نمایش در فضاهای عمومی شهر، باعث بازتعریف مفاهیم شهروندی خواهند شد و از این طریق اهداف آموزشي و فرهنگ سازي را دنبال خواهند نمود.

معاون فرهنگی وهنری شهرداری تبریز، اجراهای عمومی آثار منتخب جشنواره تبریزیم در بین شهروندان را، بهترین کارگاه آموزشی ممکن برای القا و تقویت مفاهیم شهروندی دانست و افزود: این جشنواره یکی از موفق ترین حرکت‌های فرهنگی تبریز است که در صورت استمرار می تواند اثرگذاری قابل توجهی از خود برجای بگذارد و به نقطه ای موثر درپهنه فعالیت های فرهنگی تبریز و حتی کشور تبدیل شود.

وی با بیان اینکه جشنواره تبریزیم به سبب ارائه محتوای فرهنگی و هنری از طریق آثار هنری، توانسته تاثیر ارزشمند برای شهروندان داشته باشد، اظهار داشت: این جشنواره با فراهم ساختن نشاط اجتماعی، زمینه بهره برداری مطلوب از اوقات فراغت را به وجود آورده است.

معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز افزود: ما تلاش می کنیم در سایه این برنامه ها گامی در راستای اعتلای فرهنگی و اجتماعی تبریز برداریم و این حرکت را به سوی آینده ای درخشان برای تبریز سوق دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار