رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت:با آغاز عملیات اجرای طرح عملیات زیرگذر کشوری شهر ایلام محدودیت های ترافیکی در سطح شهر اعمال می شود.
کد خبر: ۷۹۱۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰ 24 October 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار داشت: با توجه به این که میدان شهید کشوری در محل تلاقی چند خیابان اصلی شهر قرار دارد، همیشه یکی از میادین پرترافیک و متراکم شهر ایلام محسوب می شود که در برخی ایام سال در ساعات اوج ترافیک صبحگاهی و عصرگاهی مردم با مشکلات زیادی برای تردد در این مسیر مواجه هستند.

وی عنوان کرد: بنابراین بر اساس تصمیم شورای ترافیک استان و همچنین به منظور تسهیل در عبور و مرور، روان سازی ترافیک در محل این میدان یک تقاطع غیرهمسطح با کیفیت و ساختار تقاطع غیر همسطح رسالت احداث می شود. 

وی ادامه داد: از یکم آبان ماه رسما عملیات اجرای این پروژه عظیم در شهر ایلام آغاز شده و همزمان با شروع عملیات حفاری و آواربرداری این پروژه محدودیت های ترافیک در مسیرهای منتهی به این میدان توسط همکاران اعمال می شود.

کهزادی عنوان کرد: بنابراین تا اطلاع ثانوی مسیر بلوار آزادی، بلوار شهید مدرس، میدان شهید کشوری محدودیت های ترافیکی اجرا می شود. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام افزود: رانندگانی که قصد تردد در مسیرهای یاد شده را دارند بایستی پیش از ورود به میدان از طریق دوربرگردان های که اخیرا در این دو مسیر ایجاد شده به داخل شهر یا مسیرهای خروجی باز گردند.

وی گفت: مسیرهای جایگزین بلوار شهید مدرس شامل میدان میلاد، میدان دفاع مقدس، بلوار شهدای نوریان، بلوار شهید بهشتی است./ع

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار